schuiven in slaapzak...

Hoi hoi,

Ik las net in de andere topic over slaapzak dat 1 vd kindjes ook in het slaapzakje omhoog kruipt, of onder de dekens.

Heb wel n tip (kan zijn dat deze al gebrobeerd is en niet werkt hoor).
Ik koop een slaapzak waarvan de rits niet helemaal tot het eind loopt, en nu heb ik maat 100 cm, dan stop ik onderkant van de slaapzak onder het matras aan de achterkant.
Nou dan zit deze echt zo strak dat Merel niet naar boven kan kruipen...
(ze is zo'n draaikont en anders weet ik zeker dat ze na 2 minuten al onder de dekens ligt of helemaal bovenin het bedje)

Zijn er moeders die het ook zo doen?

Hoi...

Bij Dawin is het niet nodig, die ligt in zijn bedje en valt bijna direct in slaap (net als papa vaak Grrrr hihi )
Wel als hij in de box eventjes ligt in de slaapzak als ik bijv nog even zijn fles moet maken dan gaat hij alle kanten op hahah!

Vind het wel een goeie uitvinding van je, als het nodig is zal ik dit onthouden ;)

Liefs bianca

Hoi,

Dit deed ik in het begin ook en het is inderdaad een tijdelijke oplossing..

Zodra de kindjes gaan draaien is het ook gelijk weer gevaarlijk. Dit omdat ze dan helemaal opgedraait in hun slaapzakje liggen welke nog vast zit tussen ledikant en matras. Tóch een klein beetje mee oppassen!

Het beste is toch ze maar gewoon te laten schuiven met hun slaapzak. Ze liggen immers hoe dan ook lekker warm.. Ik heb het dan wel over kindjes die alleen in een slaapzak slapen zónder dekentjes!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan