Schuiven we nu door?

dat hoop ik niet ik vind het hier nog zo gezellig.
Bij het 2-3 forum hebben ze ook een hele andere opzet. Dus ik hoop dat wenog even hier kunnen blijven

Liefs sandra

Ja daar is geen aparte categorie per geboorte periode zeg maar. Het wordt dan wat algemener en alleen voor vragen. Al denk ik dat je overal nu wel zal merken dat de mensen na 2 jaar minder actief zullen schrijven/typen.

hahaha, ik ook niet!!
Volgens mij blijven we hier nog wel een tijd hoor. Al wordt er bij de andere mama's dan wel niet tot nauwelijks geschreven, er is nog steeds een categorie eind 2004..... Er gebeurt daar niks, maar het zou wel kunnen.

Dus ik denk dat er niks gebeurt (de kindjes zijn inmiddels ook allang niet meer in de categorie 0-1)

Susan

Gewoon hier blijven hoor!
Als we hier niet meer gewenst zijn (door jg) dan komen ze maar met een alternatief waar we met z'n allen naar toe kunnen verhuizen!

Ellen mv Julian

Ik snap er eigenlijk niets van hoe het zometeen moet.
Want die forums van 2-3 en 4-8 zijn leeg, tenminste ik kan niets vinden.

En nog iets geks (of ik snap het niet), maar er zijn als je op de site komt, nog meer forums weg.
Als je klikt op 0-1 jaar, komen daar forums uit 2005, 2006, 2007 en 2008.
Als eerste staat forum april-mei-juni 2005 en dan komen wij.
Volgens mij stonden er eerst veel meer, dus ook januari-februari-maart 2005.
Deze kinderen zijn toch geen 8 jaar of ouder? Waar is hun forum gebleven?
Is die van ons straks ook gewoon weg???????

In 2007 en 2008 zitten er 4 maanden in 1 forum, terwijl wij 3 maanden hebben (juli-augustus-september.

Ik weet ook niet hoe het straks gaat...als we elkaar nog maar kunnen vinden. Straks halen ze ons forum ineens weg...

Terug
Bovenaan