<p>Het cliché een baby komt in mijn leven en niet anders om.. inmiddels weet ik dat dit niet zo werkt. </p><p>Ik heb een karakter volle zoon van 5 maanden. Deskundige noemen hem ook wel een prikkelbare baby. </p><p>Ik werk 32 uur, ik ben kost winnaar. </p><p>Op woensdag gaat hij naar de kvd. Hier slaapt hij de hele dag niet. Donderdag en vrijdag ouders, om het weekend is mijn man gewoon thuis. </p><p>Deze week ervaart hij als zeer vermoeiend, slaapt vervolgens bijna het hele weekend. Op maandag en dinsdag is hij jammerig. </p><p>De oppas is noodzakelijk om te boven werken, maar ik voel mij zo enorm schuldig als ik hem telkens zo vermoeid moet ophalen.. het maakt mij verdrietig. </p><p>Nu overweeg ik 24 uur te gaan werken. Ene week 2 dagen andere week 4 icl weekend. Dit scheelt mij veel geld maar ik bespaart op het kvd. Ouderschap verlof met een vergoeding van 25% is mogelijk maar zitten hier haken en ogen aan? </p><p>Is het een kwestie van wennen voor mijn kleintje of zijn het mijn hormonen dat ik hem niet kan los laten? </p><p>Graag jullie ideeën hierover. </p>