schuldgevoel om afbouwen borstvoeding

<p style="text-align: left;">Hallo dames,</p>
<p style="text-align: left;">Ik denk erover om borstvoeding af te bouwen en voel me er ontzettend schuldig over. Mijn dochter is nog maar 4 weken oud en heeft last van reflux. Ik heb hier ervaring mee, mijn andere twee kinderen hadden dit ook. Mijn oudste dochter heeft 6 maanden bv gehad, totdat mijn productie terugliep. Mijn zoon heeft 8 maanden bv gehad tot ook hier de productie terugliep. Nu ben ik alleen kapot. Ik ben al twee keer ziek geweest, momenteel keelontsteking, 1x borstontsteking, oudste twee zijn al een week ziek en veel lichamelijke klachten. Ik wil erg graag de voedingen delen met mijn man en kolven zie ik niet zitten. Maar ik wil mijn dochter zolang mogelijk bv geven, maar ik wil ook meer energie en mijn andere kinderen meer aandacht geven. Voeding kost me nu een uur of langer, vanwege de reflux. Pffff.... Misschien heeft iemand deze ervaring ook?</p>
 
Ik heb niet die ervaring maar wil wel reageren.

Ik kan mij voorstellen dat het moeilijk is.  Zeker ook zo'n keuze te maken.

Persoonlijk zou ik nog niet eens kijken naar wat voor mij het beste is.  Maar welke behoefte hebben de Kids.  Aandacht en liefde. Aangezien nutrilon ook "moet" bestaan maar ook speciale voeding heeft qua reflux. Waarom zou je daar niet voor gaan?

Reflux... heb je ook een draagzak/draagdoek? Dragen heeft een positief effect bij reflux-kindjes ivm houding.  En jij hebt je armen vrij vuur andere Kids.  ;)

Ik hoop dat je hier wat mee kunt.
 
Terug
Bovenaan