schuldgevoel

A

Anoniem

Guest
hoi, hoi,
Ik voel me vreselijk schuldig. Een goede vriendin van mij is gisteren bevallen, een prachtige baby. En ik ben voor haar heel blij, maar gewoon erg jaloers. Ik ben nooit jaloers!! Ik ben een heel rustig persoon, kan in mijn werk veel stress aan. Maar ik ben nu vreselijk ongeduldig.
Herkennen jullie dit?? Ik ben ook zo vreselijk bezig met zwanger worden en babies, het beheerst mijn gedachten. Hoe stop ik dit??

liefs Lucretia

Hahahhaha denk maar niet dat je de enige bent....heel deze forum zit vol met ongeduldige meiden. En het is toch logisch dat je jaloers bent, het is niet ziekelijk jaloers maar gewoon omdat je het ook graag wil. Daar is niets mis mee vind ik...

x
Dompy

Hoi Lucretia

Het is heel normaal hoor, volgens mij herkent iedereen dat gevoel hier op het forum. Ik ga nu ronde 10 in voor een tweede kindje en kan echt jaloerse gevoelens hebben als ik vriendinnen met twee (of meerdere) kindjes op bezoek heb. Dan denk ik alleen maar 'dat wil ik ook!' Lijkt me zo gezellig, een huis vol kinderen.

Ik kan je alleen maar zeggen dat het ongeduldige gevoel komt en gaat. Tenminste dat is bij mij zo. Laat het maar gewoon toe, je er tegen verzetten levert ook niets op. En je moet vooral positief blijven! Volgens mij is dat het allerbelangrijkst. Want er komt een dag dat ook JIJ kan zeggen ' Ik ben zwanger!'

Succes ermee., gr cee

Ik sluit me helemaal bij deze dames aan!!!

We hebben deze gevoelens allemaal!!!

Gr. Leah

Heeeeel herkenbaar hoor!
Mijn vriendin is afgelopen zondag bevallen van een zoontje en maandag ben ik langs geweest, een keer verschoond en de fles gegeven, zo leuk! Maar ik had zo graag op het kaartje dat ik verstuurd heb een hint willen geven dat hun zoontje over 9 maanden een vriendje krijgt.... maar helaas....

We doen ons best en we blijven duimen voor iedereen!
Groetjes Roos

Het is zo herkenbaar allemaal,
Mijn vriendin bevalt 1 dezer dagen mijn nichtje begin mei en mijn vriendin en mijn schoonzus bevallen in oktober en ik dacht al dat er iets mis met me was omdat ik zo jaloers was. Wat ben ik blij met deze forum...
Heel veel suc6 allemaal
groetjes chagerijntje

Terug
Bovenaan