<p>Ik wilde even iets stoms vragen en waarschijnlijk is mijn reactie overtrokken(dat hoop ik) maar zit er echt even doorheen en voel me super schuldig..</p><p>Ik zorg in mn eentje voor mij 7maand oude dochtertje, geen familie verder weinig vrienden en haar papa is niet in beeld.</p><p>Nu heb ik vandaag echt een slechte dag qua bui(weinig slaap,veel stress, zieke rugpijn(hernia) en o.g.) en ik heb het gevoel dat ik dat op mijn dochter heb afgereageerd.</p><p>Ik was een minder "aanwezig" dan normaal en net na haar badje en laatste flesje ben ik gwn vergeten om een verhaaltje te lezen met mn meisje. Normaal slaapt ze heel snel in en lekker door maar dit x bleef ze draaien en toen herrinerde ik me dat ik vergeten was haar voor te lezen. Ik heb echt serieus zitten janken en het zit me nog steeds in mn keel en ik vraag me af of ik haar tekort heb gedaan vandaag en of ze nu wel lekker kan slapen vannacht en ik haar niet heel erg in de war heb gebracht door haar in bed te leggen voor we onze samen tijd hadden.</p><p>Alsjeblieft neem me serieus want voel me er serieus schuldig over en t voelt alsof ik faal als moeder, alvast dankjewel voor het lezen en hopelijk reageren!</p><p>groetjes een verdrietige moeder</p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>