<p>Hi,</p><p>Even van mij afschrijven.<br />10 oktober trotse moeder geworden van Matz!</p><p>Tijdens de zwangerschap heb ik mij zo gefocust op het bv geven, ik had hier zoveel zin in en ik had er zo naar uit gekeken.</p><p>En nu, 3 weken later, komt mijn borstvoeding niet op gang, het lukt gewoon niet..</p><p>Na 3 dagen moest ik al bij gaan voeden omdat hij 10% was afgevallen.<br />Op internet las ik overal niet bij te voeden als je borstvoeding wilt geven, maar ik moest wel, mijn Matz moest aankomen en anders moesten we naar het ziekenhuis. <br />Helaas zijn we nooit meer van het bijvoeden afgekomen.<br />Ik geef nu nog steeds bv en kv, ik kolf bij in de hoop dat mijn productie omhoog gaat.</p><p>Lactatiekundige 1 keer geweest en 2 keer daar geweest.<br />Tongriem en lipbandje gekliefd, echter hapt hij nog steeds niet ruim genoeg aan en glijd mijn tepel langzaam uit zijn mond ondanks de behandeling.<br />We gaan naar de chiropractor op advies van de tongriem kliniek.<br />Nu slik ik donperidon in de hoop dat dat de productie zal verghogen.</p><p>Ik ben ten einde raad wat ik nu nog kan doen, ik wil het zo graag dat ik het niet kan laten gaan.</p><p>Ben er emotioneel een wrak onder dat het niet lukt, voel mij een slechte moeder dat ik hem zelf niet kan geven wat hij nodig is.<br />Ik w0rd intens verdrietig bij het denken dat ik maar beter kan stoppen.</p><p>Herkent iemand dit?<br />Wat heb jij toen gedaan of wat heeft je geholpen?<br />Of heeft iemand nog de gouden tip?<br /><br /></p><p>xx.</p>