schuldig voelen

he bah, voel me zo schuldig over van alles.... Het is herfstvakantie dus ik ben lekker vrij. De jongste gaat wel gewoon naar de oppas dus alleen de oudste is thuis.
Je zou denken dat ik dan genoeg tijd heb om eens lekker een sopje door het huis te halen (wat ook heel heel heel hard nodig is ;-)).

Maar wat doe ik... Ik ga de hele middag met de oudste in bed liggen. Lekker hoor, maar nu komt manlief over een half uurtje met de jongste thuis en is het een volslagen pestbende....

Zo is er elke dag wel wat. Ik heb echt nergens fut voor, ben ik niet moe, dan wel misselijk....... Ik voel me eigenlijk gewoon schuldig over al die kwaaltjes waardoor ik niet de moeder/vrouw kan zijn die ik eigenlijk wil zijn....

Hebben jullie daar ook last van?

Ik herken het, lig al drie dagen achter een op bed, doe niks...ben overal te moe voor, voel me futloos..ws ook een griepje erbij, ik herken dit zo totaal niet van mezelf...
De grond is een dikke takkezooi met resten van het weekend...en het ligt er nog steeds..mijn doel word:morgen ruim ik het op...gelijk om half negen...

Ik heb er ook last van, opzich geen schuldgevoel.
Maar ik laat ook regelmatig sinds de zwangerschap. Alles de boel , de boel.
Ik heb smiddags wel iets meer fut, en heb dan ook net even gestofzuigd. Met het eten moet ik nog beginnen.

De was ligt nog steeds vanaf gisteren in de wasmand om te strijken. En had vandaag gewoon niets te doen maar beroerd en overgeven.

De was komt morgen wel en denk nu vaak. " morgen weer een dag"

En sinds 2wkn net als vaatwasser in uit ruimen, eten koken als t nog niet gedaan is, zelfs stofzuigen doet mn man het gewoon en zegtie" blijf lekker zitten je bent zwanger". Zelfs al is hij pas om half 8 thuis..

Dus echt heel lief..

Heb ik ook hoor. Afgelopen weekend geen moer gedaan en mijn man maar werken... Gelukkig begrijpt hij het wel en vindt hij dat ik in het weekend echt mijn rust moet pakken (ik werk van ma t/m vr).

Ze zeggen dat je na zo'n 13 weken minder vermoeid bent, toch? Laten we hopen dat dat ook echt zo is!

ben blij dat ik niet de enige ben! met twee kleine kinderen in huis is het gauw een bende! ik neem van de week eens lekker een dagje vrij terwijl ze gewoon naar het kinderdagverblijf gaan en ga eens lekker opruimen! er is nog zoveel dat ik wil doen! Gelukkig helpt mijn man waar die kan en mijn moeder komt eens in de week meehelpen in het huishouden. Vanaf november ga ik nog maar 3 dagen werken ipv 4, dat scheelt ook een hele hoop!

Ik herken het ook heb er allemaal gewoon geen zin in, als ik uit mijn werk komt wil ik lkkr zitten. Nu heb ik het geluk dat mijn vriend al anderhalve week thuis zit na een operatie dus die doet nu het huishouden en kookt. Maar denk af en toe wel van en als die nu weer weer gaat werken :-(

Gelukkig ben ik niet de enige! Mijn vriend doet er gelukkig ook niet moeilijk over, het is meer mijn eigen gevoel..... Ik hoop maar dat die kwaaltjes snel wat afnemen....

Terug
Bovenaan