scoren

Joehoe vandaag ga ik de stad in om kleren te scoren. Voor het eerst echt helemaal weg. Na de voeding van 10.00 ga ik met mijn nicht (alleen gaat dat dus niet, denk maar aan het passen) de stad in om iets fatsoenlijk te kopen. Ik ben mijn zwangerschapskleren wel zat en mijn oude kleren kan ik nog niet aan. En met het oog op volgende week (wij hebben dan  ons kraamfeest, want wij hebben te veel familie, vrienden, kennisen en dan zijn wij met kerst volgens mij nog bezig met kraambezoek) wil ik toch wel goed voor de dag komen.
Ik hoop dat ik iets kan vinden.
zul je net zien dat dat niet lukt of dat jens in een slechte bui is.Maar ik ga uit van het goede  

wel wat t-shirtjes maar ik wilde graag een nieuwe broek. maar als je hard op zoek bent dan kun je dus niks vinden. volgende keer beter. We zijn nu drie uurtjes weg geweest maar ik was doodmoe na die ochtend. Jens heeft zich keurig gedragen. veel bekijks gehad en zelfs wild vreemde mensen die je bij de kassa aanspreken. erg grappig

dat is meestal zo als je wat zoekt,
dan kun je het niet vinden.
en als je net geen geld heb ofzo dan vind je DE broek.

maar vind jij het leuk als iedereen je aanspreekt.?
ik vind het verschikkelijk..
en het ergste vind ik als ze in de kinderwagen gaan kroelen,
ik zeg altijd dat ik haast heb en weg ben ik..

kus

ligt er maar net aan ook hoe ik me voel. Som ben ik er ook snel vandoor. Soms is het wel leuk. De eerste keer toen ik er uit kon/mocht leip ik met een big smile achter de kinderwagen. Nu laat ik hem gewoon soms door andere duwen, als ik met diegene op stap ben.

hallo dames,

ik vind het op zich geen probleem dat men in de wagen kijkt en opmerkingen plaatsen. Maar van de week was ik bij mij moeder en mijn oude buurman ging met zijn vieze vingers (waar de aarde nog onder de nagels zit) aan mijn mannetje zitten. Nou ben ik niet mega hygienisch of zo maar dit ging me toch echt te ver. Ik wist alleen ff niet wat ik ervan moest zeggen....ik heb mn kind maar snel uit de wagen gehaald en op de arm genoemen... toen hield ie gelukkig zijn handen thuis...

hoi hoi
ik ben ook al lekker wezen shoppen , ik was mijn zwangerschaps kleren ook meer dan beu en ik kan idd ook mijn oude kleren nog niet aan !! ben benieuwd of dan ooit nog gaan lukken maar goed !!!

en ik vind het wel leuk hoor om met mijn kleine meisje te showen en ik vind het leuk als mensen zeggen ahhh wat lief das nog een kleintje , maar vreemden moeten dus niet met hun handen in de kinderwagen duiken want daar hou ik ook niet van , wie weet waar ze aan hebben gezeten met die handen haha !!!!

doei kus mariska mv demy

Terug
Bovenaan