scorpy

A

Anoniem

Guest
hallo scorpy,

Zag net op het lijstje dat je vandaag je NOD hebt? Hoop dat je ons een leuk nieuwtje hebt te melden....
Heb wel behoefte aan weer eens positieve berichtjes.

Heel veel succes meid en laat ons gauw wat weten!

Liefs Indy

Hi lieve Indy,

Ik heb inderdaad heel goed nieuws: ben zwanger!!!!!
Afgelopen dinsdag al een test gedaan en wat denk je: positief, eindelijk stond het er dan. Ik vind het nog steeds heel onwerkelijk, voel me behalve een vlaag van misselijkheid en heel moe verder wel goed. Maar dat schijnt allemaal heel normaal te zijn dus ben ik blij dat ik dat dan ook voel. Op 18 aug. hebben we onze eerste echo in het ziekenhuis, ben heel benieuwd of we dan een hartje zien kloppen.
Ik zag in de lijst dat jij net gister weer IUI hebt gehad, is het goed gegaan? Spannend hoor, moet je weer 2 weken wachten. Ik duim voor je meid!!

X
Scorpy

He Scorpy,
Super de super!!!!! Wauw!
Ja...sorry zag je berichtje van eergisteren pas vandaag. Super hoor!
Wel mooi om nog eens wat positieve nieuwtjes te lezen.

Heb net zelf "het potje"afgeleverd (zit je voor het stoplicht te wachten met een potje in je broekzak...raar idee eigenlijk hihihi) en vanmiddag terug voor inseminatie. De laatste....We   hopen dat het deze ronde toch echt raak is (ander wordt het IVF)

Meid geniet lekker van je zwangerschap en neem de kwaaltjes té koop toe (zou zelf ook maar wat graag kotsmisselijk zijn, maar wel van de zwangerschap uiteraard)

Liefs Indy

Terug
Bovenaan