SCORPY!!!!!!!!!!

Lieve lieve lieve Scorpy,

Wat was ik blij voor je toen ik je berichtje las over je moederdag kadootje. Ik hoopte zo dat het deze keer wel goed zou gaan en jullie een gezonde beeb zouden krijgen.

Even later las ik je berichtje over je miskraam en daarna pas je stukje PANIEK.

Wat werd ik boos toen ik je berichtje las dat het WEER mis is gegaan, houdt  de ellende  ^$##%$^&%&*^ nou nooit op.
Ik vind het zo erg voor je, eerst grote blijdschap en daarna weer grote verdriet.

Ik weet niet zo goed wat ik tegen je kan zeggen.
Heel veel sterkte (alweer) en een hele dikke grote knuffel van mij.

van Kruimel

NEEEEEEEEEE dit kan niet waar zijn!!! Wat lees ik nu dan?!?!?!? Is het potverdorie weer misgegaan!?!?!?!? KL@TE!!!!!!!! Meissie toch wat een narigheid en pech hebben jullie. Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen.

Hele dikke kus!
ing

Heej lieve Kruimel en Inge,

Oh wat had ik me toch graag bij jullie op het andere forum gevoegd... maar helaas....
Ik snap er ook helemaal niks van. Ja ik snap wel dat er iets niet goed is geweest en dat de natuur nu eenmaal haar eigen gang gaat.. maar WAAROM!!!!??!!! Waarom moeten wij zoveel hobbels overwinnen, en hoeveel hobbels komen er nog... voor wij ons wonder in onze armen mogen sluiten. Want dat die dag gaat komen, daar ben ik nog wel van overtuigd... soms ietsje minder maar het kan verdorie toch niet zo zijn dat wij geen papa en mama mogen worden??  Zwanger worden kan  ik, is inmiddels gebleken, nu nog een zwangerschap in stand houden...  3x is scheepsrecht zullen we dan maar zeggen?? Ik hoop dat dat op ons van toepassing is en veel meer als hopen kunnen we niet dus daar houden we ons nu maar aan vast. Morgen heb ik een controle in het zknhuis, benieuwd of alles weg is en wat we verder gaan bespreken.... Ik houd jullie op de hoogte.

Voor nu een dikke knuffel!!
Scorpy

Hé lieve Scorpy,

Ik ben er ook stellig van overtuigd dat jullie zo'n klein wondertje zullen krijgen. De vraag is alleen wanneer???????
Het enige lichtpuntje wat jullie hebben is dat het kan, alleen jullie hebben nu al 2x vette pech gehad. Zijn ze de 1ste keer er eigenlijk achter gekomen wat er mis is gegaan? Je was tenslotte al over de 12 wkn heen.

Vandaag heb je je controle in het zh. Oh meid, ik hoop toch zo dat je baarmoeder schoon is. Dan blijft verdere ellende je bespaard. Ik ga weer keihard voor je .

Even iets anders wat ik je toch even wilde laten weten. Misschien heb je het zelf al gelezen hoor.
Inge is opgenomen in het zh. Ze had veel vruchtwater verloren door een scheur in waarschijnlijk haar placenta. Het kindje heeft nu dus te weinig vruchtwater. Je moet voor verdere info maar even op haar weblog kijken.

Ik hoor/lees wel hoe het in het zh was vandaag.

van Kruimel

Hé lieve Kruimel,

Dank je wel voor je bericht, ook voor de info over Inge. Wat een schrik, heb net het hele verhaal gelezen. Het zit haar ook echt niet mee. Ik hoop dat de beeb nog ff blijft zitten en dat alles goed mag gaan.
Is met jou verder alles goed, en met je beeb ook?? Het moet nu eens afgelopen zijn hoor, al die paniek steeds. Dus zorg maar goed voor jezelf en je beeb.

Controle vanochtend was goed, alles is weg. Moet nog ff de bloeduitslag weer afwachten, maar denk dat dat ook wel goed zit. Omdat ik nu 2 miskramen heb gehad, gaan ze onze chromosomen onderzoeken. Kans is heel klein dat daar wat uitkomt, maar dan hebben we in elk geval de bevestiging dat het daar niet aan ligt. Duut wel lang trwns voor die uitslag binnen is, 14 weken!! 1 voordeel (als je het al over voordelen kunt hebben) is dat de teller weer op 0 komt te staan en we weer recht op 6 x IUI hebben. Moet nu eerst 1 menstruatie afwachten en dan bij de 2e mogen we weer beginnen. Zal ergens rond juli zijn. Heb me voorgenomen dat ik de komende 2 maand eens lekker uit mijn dak zal gaan. Lekker eten, wijntje drinken, concertje pakken. Echt even leven!!!! En dan weer vol goede moed er tegen aan. Van de 1e miskraam hebben we trouwens nooit de oorzaak kunnen achterhalen, in het ziekenhuis staan ze ook nog steeds voor een raadsel. Hadden het er vandaag weer over, ze snappen er helemaal niks van. Tja wij ook niet! Heb nu wel iets meer kans op nog een x een miskraam (van 15% naar 25%) maar de kans op een gezonde zwangerschap is nog steeds het grootst dus daar gaan we voor. Nou lieverd, ik houd je op de hoogte.

Dikke kus
Scorpy

Hoi Hoi,

Fijn om te "horen" dat alles schoon is. Werkt je lichaam eens een keer mee.
Groot gelijk dat je je eventjes niet aan "de regeltjes" houdt.
Heb ik toen ook niet gedaan in onze rustpauze van 2 mnd. We zaten er toen helemaal doorheen. In die periode zijn we toen ook op vakantie gegaan en ik heb daar heerlijk veel rozé gedronken. Ook mijn hubbie heeft in die vakantie iets soepeler gedaan met drinken. Even helemaal nergens aan denken, en helemaal niet aan kindertjes maken. Alleen maar samen genieten.

Gaan jullie nog steeds nog maar voor 1x IUI en daarna IVF? Of denken jullie er nu anders over nu je weer zwanger bent geweest?

Met mij en de beeb gaat het uitstekend. Ik heb helemaal niets te klagen.
Ik ben alweer 20 wkn (gaat hard hé).
Ik voel me goed en de kleine voel ik nu sinds een weekje schoppen. Is echt een heel apart gevoel. Mijn man heeft het gisteravond ook voor het eerst gevoeld. Zo blij als een kind was hij.
Mijn buikje begint ook al lekker te groeien, ben zo trots op mijn buikje.
5 Juni hebben we de 20 wkn echo, ik hoop maar dat er niets vreemds uit komt. Wij  laten geen geslachtsbepaling doen.  We laten het als een verassing komen.

Ik hoop snel weer iets van je te lezen.

Kruimel

Hoi Scorpy,

Wat een drama... ik heb echt enorm met jullie te doen, 1 keer zo laat een miskraam en dan nu dit... het is gewoon gemeen eigenlijk!
Groot gelijk dat je jezelf even laat gaan, de zon schijnt en een lekker glas rosé zal je zeker goed doen, je hebt het zeker verdiend! Fijn dat je lichaam i.i.g. 'schoon' is en je geen curretage hoeft mee  te maken.
Veel sterkte!
Liefs, Saartje

Terug
Bovenaan