A
Anoniem
Guest
hoi meiden
ik weet het hoort hier helemaal niet thuis op het forum maar wil het toch graag kwijt
ik heb gisteren mijn screening gehad voor ee maagbandje en ik was me toch gespannen
ervoor, pffff maar het viel gelukkig allemaal mee
ik ben eerst gemeten en gewogen en de buikomvang is gemeten, daarna heb ik een sesprek gehad met een arts ( een hele jong man ) en die heeft me onderzocht
longen, hart, bloeddruk, schildklier, aders, borstonderzoek en die waren allemaal goed!!!!!!!
daarna heb ik een gesprek met de dieetiste gehad en toen met de psycholoog
ze stelden allemaal vragen over vooral je geestelijk welzijn
ik vondt alle 3 gesprekken wel lekker gaan en heb er een goed gevoel over maar moet nu 6 tot 8 weken wachten tot ik bericht krijg dat ik naar de chirurg kan komen om te horen of het doorgaat of niet
pfffffff moet dus nog even wachten en ben best slecht in wachten
maar ja het zal toch moeten
liefs ilona
ik weet het hoort hier helemaal niet thuis op het forum maar wil het toch graag kwijt
ik heb gisteren mijn screening gehad voor ee maagbandje en ik was me toch gespannen
ervoor, pffff maar het viel gelukkig allemaal mee
ik ben eerst gemeten en gewogen en de buikomvang is gemeten, daarna heb ik een sesprek gehad met een arts ( een hele jong man ) en die heeft me onderzocht
longen, hart, bloeddruk, schildklier, aders, borstonderzoek en die waren allemaal goed!!!!!!!
daarna heb ik een gesprek met de dieetiste gehad en toen met de psycholoog
ze stelden allemaal vragen over vooral je geestelijk welzijn
ik vondt alle 3 gesprekken wel lekker gaan en heb er een goed gevoel over maar moet nu 6 tot 8 weken wachten tot ik bericht krijg dat ik naar de chirurg kan komen om te horen of het doorgaat of niet
pfffffff moet dus nog even wachten en ben best slecht in wachten
maar ja het zal toch moeten
liefs ilona