screeningsecho/20 weken echo

Nou hij staat gepland.... 23 juni mogen we naar het zhuis voor de screeningsecho.
In ons geval extra uitgebreid en niet in het zhuis hier in de stad, vanwege een licht verhoogd risico op een open ruggetje.
Vind het ergens ook wel weer heel spannend hoor.... al heb ik 2 gezonde kinderen en heb ik braaf mijn verhoogde dosis foliumzuur geslikt etc. We gaan er vanuit dat er niks gevonden zal worden en ga me er vantevoren ook niet druk om lopen maken.... heeft toch geen zin.

Bij de jongste zijn we er toen ook achter gekomen wat 'het' was. Nadat alles helemaal goed bleek te zijn vroeg de gyn ons toen of we het wilden weten.... nou weet u het? Ja. Vertel dan ook maar . En daarna door naar de H&M voor een lekker 'geslachtsgebonden' pakje.

Ben benieuwd als het nu ook allemaal goed blijkt of de gyn het per ongeluk gezien heeft of niet.... zouden het wel leuk vinden om te weten, maar als ze het niet zien... dan zien ze het niet!

groetjes,
Marije

He leuk, wij gaan de 25e voor de 20-wekenecho, :) Erg veel zin in ook. Van de week wel weer het hartje horen kloppen bij de VK, dus dat was ook wel weer even tof...
Maar kan bijna niet wachten tot het 25 juni is. Gelukkig ben ik nog jarig voor die tijd, daar schiet de tijd wel lekker van op straks, :-D

Dat lijkt me dan idd super spannend!!

wij hebben heel toevallig ook de 23ste de 20 weken echo!!
Tijdens de 20 weken echo van Daan zijn we er toen niet achter gekomen wat het zou worden, meneer hield zijn handjes er voor hahaha
een paar weken later hebben we toen een geslachtsbepalende echo gehad.

Wij vonden de 20 weken echo toen trouwens ook super spannend. Me schoonvaders was 5 weken ervoor overleden aan een hartstilstand, en ze weten dus niet waarom.
pfff en tijdens de echo bleef die vrouw zo lang bij het hartje kijken!!
Maar alles was toen goed.

Succes en veel plezier iedereen met de medische echo!!

wij gaan 9 juli, spannend hoor!
Bij de vorige was de vk vergeten te vragen of we een 20-weken echo wilden. Toen ik 26 weken was zei ze: o, hebben jullie geen echo gehad. Zelf ook helemaal niet over nagedacht...
Maar ik vond het ook wel prima.
Nu gaan we wel, over een paar weken, ben benieuwd!

Erica

Hoi hoi

ook toevallig wij gaan ook 23 juni, vindt het heel spannend toch maar afwachten of alles goed is. Wij krijgen ook een heel uitgebreide ( combintie met flow en guo, ivm met onze eerste zwangerschap en mijn vader had een open gehemelte ). Zie er naar uit maar ook wel tegen op.

groetjes

Terug
Bovenaan