Seborroisch eczeem

<p>Mijn dochter heeft heel erg last van seborroisch eczeem in haar gezicht. Ze is inmiddels echt knal rood en droog overal. Ik weet niet meer wat ik er mee moet. Ik hou het al constant vet en dit lijkt totaal niet te helpen. Wie o wie heeft de gouden tip? </p>

Hoi! Je hebt al een paar berichten over eczeem van je kleintje gepost. Waarom maak je niet even een afspraak bij de huisarts? Die kan dan iets voorschrijven, wat de boel verlicht voor je dochter. Dat is echt beter dan zelf de hele tijd uitproberen.

Ik ben al een paar keer bij de huisarts geweest die geeft dus alleen het advies om vet te houden en heeft een anti schimmel creme gegeven maar dit helpt dus niet. Bn ook al terug geweest en ze zegt dat ik gewoon moet blijven smeren maar dit doe ik al anderhalve week en er zit echt 0 verbetering in

Dan zou ik gewoon weer terug gaan en eisen dat ze er iets aan doen. Zeggen dat het alleen maar verergert. Het zou ook een allergie voor iets kunnen zijn. Als ze dat niet serieus nemen, zou ik zelf overwegen op een andere huisarts over te stappen, maar dat vind je misschien te extreem. Veel succes in ieder geval!

Hoi, mijn dochtertje had het, ik heb na het badje ( als de korstjes week zijn) met een hydrofiel washandje de korstjes eraf geveegd. Daarna insmeren met vaseline-cetomacrogol crème . Hielp bij haar heel goed. Komt wel weer terug, dan herhalen.

Terug
Bovenaan