Sebra ledikant vraag/ervaring

<p>Hoi allemaal,</p><p>vraag voor de mensen die het ledikant/meegroeibedje van Sebra hebben. </p><p>In hoeverre past hier universeel beddengoed op (dus hoeslaken, dekentje, laken etc.)? Of moet je echt het beddengoed van het ledikant/merk zeg gebruiken? Ik kom er niet helemaal uit met de info van internet dus hoop dat iemand antwoord heeft!</p>

Ik heb inmiddels wel de bijpassende hoeslakens van 70x120 online gevonden, die wel in mijn budget en smaak passen, dus vooral benieuwd of lakens/dekentjes universele kunnen (dan hebben we natuurlijk veel meer keuze in kwaliteit/kleur/patroon) etc haha

Hoi
Je kunt kijken wat de af metingen zijn bij passende lakens en vergelijken met standaard ledikantlakens als de bijpassende niet breder zijn als standaard dan moet dat geen problemen geven en dekentjes hoef je aan de zijkanten niet zo ver in te stoppen dus dat is geen probleem welk je haalt

Hoi wij hebben het sebra bedje en qua lakens past alles er wel op alleen moet je wel de bij behorende matras hoezen kopen aangezien het matras een beetje rond afloopt 
ik heb 2 matras hoezen ze zijn namelijk niet goedkoop maar je moet er toch altijd 1 schoon hebben voor ongelukjes 
verder slaapt je kindje de eerste 2 jaar in een slaap zak ivm wiegendood 
onze dochter word in september 2 dan ga ik gewoon een dekentje kopen en ik ga er vanuit dat dat gewoon past 
ik heb wel een wat breder lakentje gebruikt de eerste periodes toen ze nog klein was zodat die helemaal om het matras heen paste daar zou ik wel even op letten 
mijn dochter sliep in haar bed toen ze 3 maanden was daarvoor in een wieg op onze kamer 

Ben ik weer zie dat ik het niet helemaal goed uitleg
je lakens moeten echt wel wat breder zijn dan die van een “normaal” ledikant 
het matras is vrij breed
als ik straks een echt deken voor haar ga kopen ga ik er wel vanuit dat dat wat makkelijker word 
mijn lakens waren niet van sebra zelf matras hoezen wel 

Hier ook het Sebra kili ledikant. Ook ik heb de bijpassende onderlakens van Sebra zelf. Deze had ik bij liefenklein gratis bij het bed zelf. Mijn dochter is nu 3,5 maand en slaapt in een slaapzak. De dekens en lakens die ik heb passen gewoon op het bedje! 

Terug
Bovenaan