Second Opinion in Leuven Belgie

<p>Een paar maanden geleden kregen wij te horen dat onze kinderwens waarschijnlijk nooit in vervulling zou gaan. Ik werd gediagnosticeerd met POF ookwel POI maar in de volksmond : vervroegde overgang...</p><p>Even om een plaatje te schetsen, ik ben 25 jaar. We waren al 15 maanden bezig om zwanger te worden...</p><p>In het ziekenhuis in Nederland gaven ze meteen aan dat ze niks konden doen, en er geen trajecten waren voor ons. Mijn FSH waardes waren nu eenmaal te hoog. Eiceldonatie was een optie die ze ons aangaven, maar wij vinden het hiervoor nog te vroeg, een kleine kans is nu eenmaal een kans dus waarom niet eerst alles op alles zetten en proberen of het toch nog lukt?</p><p>We hebben nu een afspraak gemaakt bij Life expert bij dr. Valkenburg te Leuven, Belgie.</p><p>Zijn er hier dames, die hier al zijn geweest en hun ervaring kunnen delen? Of wil je graag mijn ervaringen volgen, stuur me gerust een bericht. Ik houdt je graag op de hoogte.</p><p> </p><p> </p><p> </p>

In Nederland wordt al snel gezegd dat iets niet kan vind ik. 

Je zou eens in het Engels kunnen Googlen naar POF of te hoge FSH en hoe te verlagen. Er valt zoveel te vinden en ik ben erachter gekomen dat er veel te doen is met de juiste voeding en supplementen e.d. 

dankjewel voor je reactie,
nederland is inderdaad heel snel negatief... over 2,5 week heb ik afspraak in Leuven. Ik hoor zo veel wonderverhalen  dat ik veel hoop heb.

Ik zit ook helaas in een soortgelijk situatie en heb een telefonische afspraak gemaakt. Zou je met mij je ervaringen kunnen delen? Ik ben erg benieuwd over prp eigenlijk, ik hoor echt wonder verhalen daarover.

Hee, 
ik heb vorige week een intake gesprek gehad via Zoom met dr. Valkenburg. 
Alhoewel ik heel veel verhalen heb gehoord dat ze bij alle kleine kansen nog iets probeert, gaf ze bij mij direct aan dat ondanks ik 5% kans heb om zwanger te worden ze me niet kon helpen, enkel met eiceldonatie.

Ik heb aangegeven dat ik écht eerst ALLES wil proberen voordat ik ga nadenken over eiceldonatie. Dus nu ga ik een chromosomen onderzoek laten doen en als de uitslag hiervan goed is, proberen met hormonen. Dr. Valkenburg gaf aan dat ze dit wel wilt proberen mits er geen afwijkingen in mijn chromosomen te vinden zijn.
Daarnaast ben ik nog steeds in behandeling in het ziekenhuis innGenk waar ze nu al 2 weken zeer nauwkeurig en regelmatig mijn cyclus aan het volgen zijn. 
Ik zit nu op dag 18 en heb een follikel van 15 mm. Hopen dat deze uitgroeit tot een eisprong en we een goede kans hebben op zwangerschap.

Als ik je nog ergens mee kan helpen dan mag je me altijd een berichtje sturen!

Terug
Bovenaan