secret mission ????

A

Anoniem

Guest

Hoi!

Zoals jullie aan mijn nickname kunnen zien heb ik een soort van "Secret mission"

Ik ben namelijk vorig jaar mama geworden van een prachtige zoon en schrijf al met al

al zo'n paar jaar hier op het JG-Forum. Veel mama's kennen me dan ook wel als ik mijn eigenlijke nickname zou gebruiken.. Vandaar dat ik undercover ga!

Wij zijn dus sinds deze maand weer aan het klussen voor een brusje (broertje of zusje). En wil ook hier op het forum geen slapende honden wakker maken haha..
Hoop ze er tzt ook mee te kunnen verrasen!

Ik ben helemaal zenuwachtig en happy dat, als ik weer zwanger mag worden, deze geweldige ervaring weer mag gaan meemaken. Alleen nu nóg bewuster en misschien iets meer ontspannender dan bij de allereerste keer. Maar ik ben wel een heel stuk zenuwachtiger hihi.. Kriebelt aan alle kanten.. Maar dat komt denk ik omdat ik nu weet hoe geweldig leuk, mooi, indrukwekkend etc alles rondom de zwangerschap is.

En verder?

Verder ben ik gewoon een doorsnee mama van 30 jaar die hier al ongeveer hier 2,5 jaar Forumt. Mijn zoontje is nu bijna 1 jaar oud.

Jullie zien me dus af en toe voorbij schuiven..

Liefs,

Een mama

Ow en hebben jullie nog vragen? Vuur ze maar af!!
Kan alleen niet álle details blootgeven want hier zwerven nogal wat verloren moeders rond van "mijn" forum..

hihi...sorrie maar kon het niet laten, was toch wel nieuwschierig naar die secret mission  ... Niet boos worden he!!
maar volgens mij is dit echt esme hoor!!!
Wat leuk dat jullie ook voor nummertje 2 gaan!!!!

Liefs lonneke

Lonneke
Ik dacht haha die hebben we, ze heeft hem onder de eigen naam geplaatst op het verkeerde forum.
Maar nee dus
Als je even terug zoekt heeft Esmee een topic geopend voor 'mama's die zwanger willen worden'

Pauline

Oh, oh, oh, oh Lonneke.....

Nou wie het ook is, ik hoop dat je ons snel goed nieuws brengt en tot die tijd wachten we geduldig af!!!!

Oh, haha ik dacht al dat het een bekentenis was van jou Lonneke dat jij het bent.
Groetjes mv Thom

hihi ik ben al zwanger dus ik hoef geen bekentenis meer af te leggen!!hihi...

maar las net dat andere topic van esme en sorrie dit had ik nog niet eerder gelezen!!
Leuk allemaal iedereen  dadelijk zwanger!!!!

ik strooi nog wel glittertjes hoor...**************
hahahahahaha            

liefs lonneke

Terug
Bovenaan