@secretmom

Oooh wat lief van je..........ik moet al een paar dagen een topic plaatsen want ben intussen ook bij de fysio geweest.
Maar het kwam er op de een of andere manier niet van.....
Het gaat best redelijk/goed. Heb nog wel (veel)last van mijn bekken en dat zal helaas mijn hele zwangerschap zo blijven.
Ik probeer alles te doseren maarja ik heb er ook nog 1 van 3 jaar rond lopen dus het lukt niet altijd.
Maar we doen ons best....De fysio heeft een min of meer scheef bekken geconstateerd dit komt wrs doordat ik rond mijn 2 jaar ben geopereerd aan een liesbreuk. Je bouwt dan hoe dan ook littekenweefsel op en dat gaat trekken. Overigens voel ik hier niets van. Mijn buik is mooi soepel.
Daarbij komt nog dat mijn bekken nu al heel week is en die combi met bovenstaand zorgt voor veel last.
Overigens komt het na de bevalling allemaal weer goed mits ik mezelf in acht neem.
Ik mag echt niet meer werken. Het geeft me veel rust dat ik nu thuis ben heb gelukkig soms echt wel minder last maarja als ik dan weer wat teveel heb gedaan is het weer bal.
Het is halen en brengen.
Maar ondanks alles geniet ik heel erg van mijn zwangerschap gelukkig.
Maar echt super lief dat je aan me dacht!!!

liefs Louise

Gelukkig dat het beter gaat. Weet hoe het is met bekkenproblemen en kleine kinderen in huis (heb zelf een zoon van net 3 en 1 van ruim 1,5) je moet ze toch af en toe tillen en er achteraan he!

Maar met fysio gaat het bij mij erg goed. Ben bijna van de klachten af en hoef waarschijnlijk nog maar 1 keer heen!

Groetjes Annemiek

Terug
Bovenaan