@secretmom

Even een rare vraag hoor, maar komt reflux bij je man in de famlie voor? Bij mij namelijk wel en wel aan de kant van onze gezamelijke familienaam. En aangezien mijn deel familie eigenlijk van die kant vandaan komt en er bij ons gevraagd werd of het een familiekwaaltje was, ben ik erachter gekomen dat er best veel bij ons last van hebben en sommige geopereerd. (ook eigenwijzigheid zit er bij ons in, helaas niet op te lossen hahahaah)

Hey,

Ja ook hier is het een familie kwaal.
Aan de kant van mijn man.....Hijzelf en zijn 2 broers hebben het gehad.
Een ervan is eraan geopereerd, verder heeft de neef van hun het ook en zijn kindjes hebben het ook gehad.
En mijn neefje die 4 weken ouders is heeft het in meer of mindere mate ook gehad maar nooit geen last van gehad.
Dus hier is het ook behoorlijk erfelijk.
Gelukkig hebben hun er geen last meer van bij bij jochem gaat het nu ook goed. Gebruik er ook niks meer voor en bij Tjerk?

gr louise

p.s eigenwijsheid is ook aan de kant van mijn man een ZEER sterkte karaktereigenschap hihi)

Ik moet echt nog nexium en nutriton geven. Als het in mei niet over is, gaan ze ook verder onderzoek doen (echo geloof ik)

Het is wel ver weg, maar waarschijnlijk wel dezelfde tak van de familie hahahahaa. Ik herken die eigenwijzigheid ook echt niet hahaahahah)

hier is het ook wel een beetje een familietrekje aan mijn moeders kant dan, mijn moeder spuugde veel en haar broer ook. mijn broer had het ook en jorn heeft het. gelukkig gaat het steeds beter.

Terug
Bovenaan