seks en hormonen...

pfffffff wordt er gek van al die hormonen... t ene moment sta ik op ontploffen andere moment absoluut weer niet... had al wel ergens in boekjes gelezen dat je vanaf week 16/17 ineens heel veel zin heb in sex (kon me dat niet voorstellen, bij 1e zwangerschap kon ik namelijk niks.. en heb al die wekn zwangerschap nooit geen seks gehad) nu hele andere zwangerschap en dus wel ineens bij de lichtste aanraking van man ineens zin in seks.... pffffff om gek van te worden eigenlijk.. tuurlijk is iets om v te genieten..
maar door de hormonen kan ik ook af en toe niets hebben van mn man... kan me echt kapot ergeren aan em.. stom ey.. hebben jullie hier ook last van

kan me voorstellen dat je jezelf hieraan ergert ;) maar ik heb er geen last van! af en toe snel aangebrand haha maar that's it ;)
(maar wat niet is kan nog komen ;))

Succes!

Wat leuk om dit te lezen! Ik ben zwanger van de eerste en ben nu ruim 17 weken. Ik heb sinds 4 weken een steeds meer behoefte aan seks dan ooit. Dat komt ook omdat nu alles heel anders aanvoelt, erg intens.
In het weekend ben ik gebroken van de hele week en slaap 12 uur per dag. Maar door de weeks zou ik het om de avond kunnen doen. Mijn man is zeer gelukkig :)
Verder heb ik geen last van hormonen, dat zegt hij zelf ook.

Hahaaaaaaa ja erg hè :-D

Hier ook zo.. ik had de eerste weken echt even totaal geen zin, maar sinds twee weken ben ik echt weer boter ....

Maar daar ben ik persoonlijk wel blij om, want wij waren hier wel behoorlijk actief altijd op dat gebied. Dus heb het heel erg gemist!

Maar 't kan soms inderdaad ook heel vervelend zijn als het bijvoorbeeld even niet uitkomt

Terug
Bovenaan