Seks na bevalling

<p>Hallo dames, Wanneer hadden jullie weer voor het eerst gemeenschap? Ik ben 7 weken geleden bevallen, merk zelf dat ik er wel aan toe ben maar het ergens spannend vind. Meer dames hier ervaring mee liefs </p>

Bij mij heeft het een behoorlijke tijd geduurd voordat ik er weer aan toe was. Mijn libido was 0,0. Totdat ik stopte met borstvoeding gevn na 20 weken. Toen kwam het langzaam terug en kon ik ook pas echt weer genieten. De lekkende melk, mega gevoelige borsten en onzeker zelfbeeld waren nu niet bepaald opwindend te noemen en voelde me dan ook verre van sexy of aantrekkelijk. Daarnaast voelde ik me ook nog eens mega schuldig tegenover mijn vriend. Gelukkig is het allemaal goed gekomen en genieten we weer volop van elkaar.

Hier 2 bevallingen gehad. De 1e keer vaginaal,maar zónder knip/scheur of hechtingen. De 2e keer een keizersnede.
Beide keren na 4-5 weken ongeveer al, toen het bloeden stopte. Tijdens mijn zwangerschappen was mijn libido 0.0, maar de dag na de bevalling was het al terug dus ik vond het vreselijk dat ik een paar weken moest wachten tot het bloeden stopte. Ik was er eigenlijk direct al klaar voor, raae hè. En omdat ik geen kleerscheuren had van onder (beide keren dus niet) kon het ook gewoon al direct zonder pijn.
Maar t is voor iedereen heel anders. Probeer het eens gewoon en zeg eerlijk tegen je vriend dat je het spannend vindt en vraag of hij voorzichtig wil doen. Ik heb dat gewoon gevraagd aan mijn man en hij begreep dat volkomen. En als ik op het laatste moment zou afhaken omdat het toch niet goed voelde, zou hij dat ook oké gevonden hebben. 

Hier 2 bevallingen gehad. De 1e keer vaginaal,maar zónder knip/scheur of hechtingen. De 2e keer een keizersnede.
Beide keren na 4-5 weken ongeveer al, toen het bloeden stopte. Tijdens mijn zwangerschappen was mijn libido 0.0, maar de dag na de bevalling was het al terug dus ik vond het vreselijk dat ik een paar weken moest wachten tot het bloeden stopte. Ik was er eigenlijk direct al klaar voor, raae hè. En omdat ik geen kleerscheuren had van onder (beide keren dus niet) kon het ook gewoon al direct zonder pijn.
Maar t is voor iedereen heel anders. Probeer het eens gewoon en zeg eerlijk tegen je vriend dat je het spannend vindt en vraag of hij voorzichtig wil doen. Ik heb dat gewoon gevraagd aan mijn man en hij begreep dat volkomen. En als ik op het laatste moment zou afhaken omdat het toch niet goed voelde, zou hij dat ook oké gevonden hebben. 

Zowel tijdens als snel na de bevalling was mijn libido hoog. Ik heb tot een week voor bevalling seks gehad en 3 weken na bevalling ook weer. Was al snel klaar met bloeden (2weken) en makkelijke bevalling gehad zonder kleerscheuren. Ik begin nu juist (4,5 maand na bevalling) wat vermoeider te zijn en wat minder zin te hebben. Maar toch zeker eenmaal per week. 

ik besef mijn ‘gelukspositie’ dat het allemaal ging en fijn voelde. 

Ongeveer 3 maanden na de bevalling, ik vond het ook reuze spannend. Maar uiteindelijk viel het erg mee, wel blij dat ik lang genoeg gewacht heb voordat ik mij er klaar voor voelde. Mijn man vond het ook spannend, dus dat was wel prettig, hebben er ook over gesproken. Dat kan ik dus ook wel aanraden! 

Wij hadden ongeveer 6 weken na de bevalling weer seks. Ik vond het ook super spannend. Heb het hier vtv met m'n man over gehad en daardoor ging het eigenlijk heel fijn. Hij hield veel rekening met mij, kan dit? Doet het geen pijn? Voelt het goed? Daardoor een hele fijne 1e keer na de bevalling gehad. 

Terug
Bovenaan