seks na de bevalling

Tja, ik kan me voorstellen dat er weinig over te vinden is. Het is niet een onderwerp waar iedereen makkelijk over praat, ook al ben je hier redelijk anomiem.
Zelf praat ik er hier ook niet echt over.
Ik denk dat voor de meeste stellen geldt, dat je na een bevalling echt weer op gang moet komen wat je liefdesleven betreft. Je moet er op een gegeven moment ook wel zin voor maken, anders kom je nooit over die drempel.
Maar ongetwijfelt zijn er stellen bij wie het allemaal van een leien dakje verloopt.
Het gebeurt bij veel stellen minder vaak dan voor dat er kinderen waren denk ik. Maar of dat echt erg is? Als het maar fijn is, denk ik dan!
 
Hallo,

Ik vond de eerste keer seks na de bevalling wel "spannend"
spannend qua: zou het anders voelen, zou het pijn doen, ben ik "wijder" geworden...
Met de bevalling ben ik niet ingeknipt of uitgescheurd... maar je weet toch niet hoe alles daar nu beneden is..

Ik weet niet meer precies hoelang we gewacht hebben tot we weer seks hadden, ik geloof 8 weken ofzo, toen nog met condoom omdat ik nog niet meer gemenstueerd had, condoom brengt ookal enige foute-spanning met zich mee, gepruts enzo hehe..

De eerste keer deed geen pijn, maar voelde ook niet direct heel fijn...
De keren daarna wel.

Maar merk nu wel, nu Tom er is, dat je savonds als je eenmaal op bed ligt ook echt doodop bent. En je moet idd soms echt zin maken.
Maar gewoon lekker in elkaar armen liggen en wegdommelen kan ook erg fijn zijn :)

NENS




 
Wij hebben na 6 weken voor het eerst weer seks gehad. Ik was wel geknipt en gehecht en dat voelde toen weer goed genezen. Het was eigenlijk een beetje alsof het de eerste keer was, je man moet ook echt wel voorzichtig met je zijn! Condooms zijn opzich wel prettig, omdat dat een gedeelte van de wrijving wegneemt. De eerste paar keer waren wat gevoelig, maar eigenlijk voelt het nu weer als vanouds. De frequentie is wat afgenomen, maar twee keer in de week proberen we toch echt nog wel.
 
Wij hebben het ook weer na 6 weken gedaan. Ik was ook ingeknipt maar het was allemaal goed genezen. Ik vond het ook wel erg spannend de eerste keer. Het was ook wel weer een beetje wennen. Pijn deed het absoluut niet. Wel had ik in het begin een beetje wrijving maar de tweede keer niet meer dus dat zal toch wel een beetje spanning geweest zijn.

WIj doen het overigens niet minder dan voor de bevalling. Maak het gewoon gezellig als de kleine in bed ligt en dan komt het vanzelf! :)

liefssss
 
Terug
Bovenaan