Seks.....:P

hey allemaal,

Misschien een intiem onderwerp, maar goed ik wilde het toch eens aan jullie vragen. Op het moment staat het bij ons op een laag pitje! Dit terwijl mijn man wel behoefte aan intimiteit heeft, maar ik ben 's avonds zoooo moe! Half 10 mijn kotje in en dan lig ik zo in een coma! Ik mis de intimiteit ook wel, maar vind het moeilijk om mijn gevoel dat er een klein hummeltje in mijn buik zit weg te krijgen! Kennen jullie dit? Bij de minste of geringste aanraking ga ik op slot en gaat de kleine trappen, dus ontkennen dat de kleine erbij is.....:S

Liefs

Hoi Janne,

Ik herken het hier ook hoor. Hier staat het ook al een tijdje op een heeeeeeeel laag pitje. Mijn man snapt het gelukkig wel. Lekker knuffelen en dicht bij hem liggen vind ik fijn. Maar verder vind ik het nu niet prettig en ben ik inderdaad veel te moe. Dat was bij mijn eerste ook, bij jou dan?? En het kwam vanzelf wel weer...
Maar voor de mannen is het niet altijd even leuk hè. Voel me dan ook soms best wel schuldig. Gelukkig is mijn man dan lief voor mij en we weten dat het vanzelf wel weer komt.

X

hier ook zo hoor!! al 23 weken bijna geen actie meer!!! maar ja het is vervelend maar knuffelen op de bank en zo is voor mij nu alles waar ik behoefte aan heb. man lief niet die wilt ook meer maar ja hier het zelfde verhaal half tien in bed en vijf over half tien in coma!! haha maar ja nog 17weken en dan nog een week of zes,zeven en dan tja dan zien we wel weer. manlief heeft er gelukkig wel begrip voor. alleen snapt hij het niet soms bij de 1e zw had ik juist veel zin in sex!! tja idd verwarrend. maar ja.
volgens mij is het een veel voorkomend iets en vooral als je al een kleintje van ongeveer 2jaar hebt rondlopen

groetjes inge

Hoi Dames,
Misschien dat het scheelt of je al een kleine hebt inderdaad. Ik ben zwanger van de eerste en heb nog steeds even veel zin als altijd. Alleen is het nog al lastig op dit moment met mijn gebroken ledenmaten en de gekneusde ribben van mn kerel. Wij doen het dus gedwongen rustig aan haha. Ach ja, komt vanzelf wel weer als we weer wat meer herstelt zijn hoop ik.

Liefs,
mar

Heyhey,

Fijn dat ik dan niet de enige ben! Haha je gaat aan jezelf twijfelen! Het is bij mij meer met vlagen, maar nu de laatste 2 weken..... mijn man heeft er ook wel begrip voor alleen zie je gewoon aan hem dat hij het gewoon mist! Maar idd een kleine koter van 2,5 vergt zoveel energie! Misschien dat dat scheelt! Ach ja nog een 18 weken en dan nog een week of 6 herstellen hihi! Voor je het weet is het om he!:D Het punt is ook wel dat ik me niet voor kan stellen dat hij me nog aantrekkelijk vind, alles groeit en mijn buik onderaan is door de eerste zwangerschap behoorlijk uitgerekt! Dus dat lubbert nu een beetje er onder zeg maar....haha voel me dan net een varkentje en nee die voedings BH die ik aangeschaft heb en die band voor mijn bekken en ondersteuning van mijn buik helpt ook niet mee! Kortom...... grrrrrr .... ;)

Liefs

haha nou je hoeft niet te twijfelen hoor!!! en daarbij als ze dat zo denken dan moet je maar gewoon terug geven: je hebt er zelf ook aan meegewerkt!!!!!
maar hij zal je echt nog wel aantrekkelijk vinden hoor. je hebt tenslotte wel twee kinderen van hem gedragen en gebaard!! en dat vergt veel van je lichaam. en het is iets om trots op te zijn toch??:)

kus kus

Hey meiden,

Ben stiekem wel blij dat ook hier een forum over is gestart... en nog blijer dat ik niet de enige ben!

Ik vind het inderdaad heerlijk om eens lekker te knuffelen en bij hem te liggen en mijn vriend mag ook nog best aan me zitten... maar tot een zekere hoogte ;-)

We hebben al sinds ik weet dat ik zwanger ben geen echt seks meer. Ook al zeggen ze dat het allemaal geen kwaad kan, maar vind het toch een eng idee! Daarom kan ik me ook niet ontspannen. Leuk alternatief is het gewone handwerk ghi ghi ghi!
Ik snap echt wel dat het voor mijn vriend niet leuk is, maar hij begrijpt het gelukkig wel!

Voel me opgelucht en minder schuldig om te lezen dat jullie seksleven ook niet meer vuur en vlam is hahaha

Liefs, Maaike

haha wel leuk dat we allemaal een beetje dezelfde dingen hebben! Ik heb lang getwijfeld of ik dit onderwerp moest starten, maar toen ik gisterenavond na een hoopvolle blik van manlief weer gewoon als een blok in slaao viel was de maat vol! :p Nu ga ik een item erover plaatsen! :D
Ik moet eerlijk zeggen dat het idd als het gebeurd idd meer handwerk is dan all the way, we hebben dat 1x gedaan en heb daarna zo druk gemaakt dat ik niet meer durf :)

Ja ik weet wel dat ik straks zijn 2e kindje op de wereld ga zetten maar toch dat uitgezakte lijf!!Ik kan die knop moeilijk omzetten! De ene dag gaat het wel beter dan de andere hoor met dat gevoel van "minderwaardigheid"!

Terug
Bovenaan