seks raar maar heel fijn:) hadden jullie dit ook?

hallo
Na 8 week hebben wij het weer aangedurft ( nou ja meer ik )
we hadden het alwel eerder geprobeert maar toen deed het enorm veel zeer( en dat terwijl ik maar 4 hechtingen had was wel naar boven uitgescheurd AUw!!!)
Het rare is nu wel dat ik voor het eerst klaargekomen ben tijden de seks.
en heel de seks voelde zo ontzettend raar maar wel heel fijn.
Hadden jullie ook last van dat het anders was of anders voelde?

groetjes sylvia

Nou, dapper, hoor!
Ik durf het nog niet, maar ben ook 'pas' 5 weken ver... Inmiddels durf ik wel steeds meer, scheren, wassen met washandje enzo. Dus het zal wel komen. Mijn man zou wel weer willen, maar is erg lief en geduldig, gelukkig.
Fijn voor je dat het goede ervaring was, steekt mij ook weer een hart onder de riem.

Groetjes,
Rosanne

Wij zijn weer "bezig" van af 4 weken na de bevalling en doet gelukkig geen pijn (als we het een beetje voorzichtig aanpakken). Ik heb wel gemerkt dat het orgasme een stuk heftiger is! (errug fijn!!) Maar misschien komt dat omdat ik de "zwangere" orgasmen nog gewend was, en die vond ik beduidend minder lekker... Hoe dan ook, je hoort mij niet klagen

Groetjes, Karin
Mama van Christian (5,5 weken)

gefeliciteerd           hihi
bij ons is het als vanouds.met orgasmes nooit moeite gehad.wij deden het weer na 3 weken.deed even zeer,de keer erna was ik alleen nog bang dat t zeer zou doen en de keren erna was is alleen een beetje bang dat ik zwanger zou worden.dat was wel apart,een jaar geleden was dat juist de bedoeling,toen ik eenmaal zwanger was had ik er geen omkijken naar en nu moeten we voorzichtig zijn.ik ben wel al 6 weken weer aande pil,maar die is in het begin niet erg betrouwbaar natuurlijk omdat ik voor mn menstruatie begonnen ben.ik heb trouwens wel veel last van ongiepijn en heb ook iets roze afscheiding.terwijl ik nog een week moet slikken.als ik stop barst het volgens mij echt los.ik heb voor de zekerheid maar weer kraamverband gehaald.zat best goed eigenlijk.al was ik na 6 wk wel blij dat ik eraf was.
groetjes kari

Terug
Bovenaan