seks

Mijn man wil vanaf het moment dat hij weet dat ik zwanger ben, niet meer met me vrijen!!!
Alleen hem bevredigen mag wel van hem maar ook daar heeft hij weinig zin in.

Mensen kunnen wel zeggen het gaat over na de 9 maanden, en knuffelen is zeker zo fijn, maar ik baal er dus gigantisch van en voel dat het toch een beetje een deuk in mijn zelfvertrouwen geeft. Ik voel me ontzettend afgewezen.

Hij heeft eigenlijk helemaal geen behoefte, ook dat ik hem bevredig met mond/of handen hoeft van hem zonodig niet.

Sorry, nu wil ik graag serieuze meningen horen, is dit normaal???
 
Inderdaad, die opvattingen die men neerschrijft zijn erg serieus. Dit is heel normaal. Beetje flauw dat laatste zinnetje van je, je vraagt om eerlijke antwoorden, die krijg je, maar blijkbaar wil je alleen antwoorden die in jouw straatje liggen, het is vervelend dat je man niet aan jouw libido kan voldoen op dit moment, maar praat er met hem over, hij is de enige die je zelfvertrouwen terug kan geven blijkbaar, want van de mensen op dit forum neem je niks aan.
 
Ik ben het met de reacties eens. Wat wil je nou horen: "je man is een ontzettende hufter, ga direct bij 'm weg en zoek een don juan!" Iedereen reageert uit z'n eigen straatje. Bij de een neemt de seks toe in de zwangerschap, de ander moet al kokhalzen als de gulp wordt aangeraakt, bij wijze van spreken. En dat geldt dus ook voor mannen. De een vindt z'n zwangere vrouw alsmaar mooier en aantrekkelijker worden, de ander moet er domweg negen maanden niks van hebben. 't Is jammer...maar helaas!
I.
 
Hai,
Ik weet niet hoever je al bent, maar veel mannen vinden het ook eng om sex te hebben als het hoofdje naar beneden ligt.
Door dat beeld in zijn hoofd is het misschien zo dat hij ook niet opgewonden kan raken voor zijn bevrediging (hand/mond door jouw).
En het blijft inderdaad ook een feit zoals de reacties hierboven, dat sommige mannen het erg sexie vinden als je zwanger bent, en anderen vinden het maar niks dat hun vrouw zo veranderen zowel lichamelijk en emotioneel (door de hormonen).
Geef hem de kans erover te praten>>
Succes
Groetjes
Sandra
 
Misschien is je man bang dat hij jullie kind platdrukt,hi hi.Of dat het kind mee kan genieten met de wip.Ik weet het verder niet hoor,maar je kunt er toch met hem over praten,of heeft hij zijn tong ingeslikt.
 
Terug
Bovenaan