seks

Nog even over seks. Ik las het stukje van de anoniem en de reacties eronder. Er zijn blijkbaar echt veel mannen die niet meer met hun vrouw willen vrijen als ze zwanger is. Hoe zit dat nou? Ik lees in bladen en zo juist dat vrouwen niet meer willen als ze zwanger zijn.

Ik ben ook heel onzeker geweest toen mijn man me af ging wijzen (vanaf een week of 20) en ik ben er nog steeds mee bezig. Is het nou iets wat we met tegenzin moeten accepteren of is het normaal? Hoe zit dat bij jullie?
 
Ik las ook vol verbazing over mannen die hun vrouw dus niet meer aantrekkelijk zouden vinden nu ze zwanger zijn. Nu hebben mijn man en ik samen afgesproken geen sex meer te hebben maar wel te knuffelen. Maar hij vindt mij nog net zo aantrekkelijk als voordat ik zwanger was. Wat dat betreft merk ik aan hem geen verschil.

Liefs
Lot
 
Bij ons ging echt het dak eraf vanaf dat ik zwanger was. Soms wel 3 keer per dag!
Hoe dikker ik werd, hoe aantrekkelijker mijn man me vond. Dus...het gaat lang niet altijd op.
 
hoi
bij ons is het een iets ander verhaal (sip).
ik wil namelijk iedere dag seks. ook voor mijn zwangerschap!! en nu nog...gewoon om de intimiteit het knuffelen en alles erop en eraan. mijn vriend heeft die behoefte niet. eigenlijk nooit gehad. dan heeft ie het druk enz enz. bij hem is 1keer in de week seks. voldoende (grrrr hihi).
hij vindt mij heel aantrekkelijk en aan mijn zw.schap ligt het dus niet...hij wil gewoon nog steeds ongeveer 1keer in de week...
ik merk dus ook niet echt verschil. alleen echt de harde seks zeg maar dat gaat nu ff niet...dat doet bij mij een beetje pijn. nou zei hij laatst wel dat hij zich erop verheugd om na de bevalling enzo weer ns goed stevige seks te hebben!! goed teken??!! ik zei jah ik ook...maar nu heb ik liever iets zachter...hihi.
zo gaat dat dus bij ons. maar minder aantrekkelijk of bang om het te doen is hij absoluut niet. hij is gewoon niet zo'n seksbeest voor elke dag.(sip).
nou suc6 ook ermee.
liefs sandy
 
Terug
Bovenaan