seks

Ik vind het gewoon belachelijk dat sommige mannen niet meer met hun vrouw willen vrijen als ze zwanger is.

reden 1: angst om het ongeboren kindje 'pijn' te doen, of te beschadigen.

reden 2: de man vind de vrouw niet meer aantrekkelijk omdat ze een ander lijf heeft.

reden 3: de man ziet de vrouw niet meer als 'zijn vrouw' maar meer als een a.s. moedertje.

Op zich vind ik reden 1 en 3 nog wel te begrijpen, maar ik denk door er samen over te praten is er toch wel een oplossing dat vrijen wel weer leuk wordt voor de man???

Reden 2 is ronduit belachelijk, je hoort soms dat mannen het zo zeggen tegen hun vrouw. Ehhh... wat houdt liefde dan nog in?
(ik las pas dat uit een onderzoek naar voren kwam dat veel mannen vreemdgaan als hun vrouw zwanger is!!!!)
 
Misschien is het minder belachelijk voor je, als je je 's probeert te verplaatsten in de gevoelens van een man. Reden 2 is voor mij ook niet aan de hand geweest maar reden 1 is voldoende reden om rekening mee te houden hoor! Dus....zo belachelijk is het allemaal ook weer niet als een man niet of minder met z'n vrouw wil vrijen.
 
ind verplaats je is in de man!!!!! oke reden 2 ben ik het met je eens maar reden 1 kan ik me goed voorstellen als mijn ik bedoel hij zit wel binnen in je tegen je baarmoedermond te duwen om het zo maar ff te zeggen een paar cm verder zit het kindje. ik vind het niet zo gek. gelukkig heb ik geen klagen en met ruim 37 weken heb ik nog sex maar ik kan me voorstellen dat het voor een man maar ook zelfs voor een vrouw vreemd is. ik bedoel de kleine beweegt ook als je sex hebt nou ja vreemde gedachte vind je niet???
marr verplaats je is in de man!!!
 
Bij ons is het zo dat mijn vriend nog wel wil maar ik niet meer zo. Dat komt op de eerste plaats doordat ik een liteken aan de binnenkant van mijn vagina heb wat erg pijnlijk is nu onder invloed van hormonen, maar dat komt ook omdat ik me er zelf niet meer gemakkelijk bij voel.

Ik voel me log, dik (20 kg bijgekomen), onaantrekkelijk en inderdaad, de kleine beweegt ook nog vrolijk die keren dat we wel nog eens wat proberen. Ik voel me daar zelf erg ongemakkelijk bij. Dus ik kan me ook nog wel een beetje in de man inleven. Ik moet er wel bijzeggen dat ik wel blij ben dat mijn vriend mij wel nog aantrekkelijk vindt, dat voelt toch beter dan dat het niet zo was. Maar ik zou het hem niet kwalijk kunnen nemen.

groetjes, Jane
 
Seks is toch iets voor met z'n tweeën?

Natuurlijk is het vervelend als één van de twee wel zin heeft en de ander niet, of dat nu de man of de vrouw is.
Maar ik zou me er in elk geval niet plezierig bij voelen als mijn man tegen zijn zin in seks met mij heeft, en andersom vind ik dat hij dat ook niet van mij mag verwachten.

Zolang je er in elk geval nog over kan praten, en gewoon eerlijk tegenover elkaar kunt zijn over je gevoelens (ook al is dat niet makkelijk) verwacht ik dat het wel weer goed komt in een relatie.

Maar okee, dat is ook maar een mening...
Volgens mij kun je discussiëren over dit onderwerp totdat je een ons weegt, maar blijven de meningen en ervaringen toch erg verschillen.

N.
 
ik vind reden een nog tot daar aan toe...maar halllooooo,een ander lichaam?? je bent en blijft toch de vrouw waar hij van houdt?? en dat je een moedertje bent?? sorry hoor maar vrijt hij als je kinderen hebt nooit meer met je dan??? de tijd dat sex er was om alleen kinderen te krijgen is alang achterhaald hoor!!! ik kan me voorstellen dat een vrouw minder zin heeft,maar ook zij zal wel eens toe geven toch?? ik zou het heel erg vinden als mijn man niet meer met me zou willen vrijen,het gaat toch om mij,niet om het lichaam van een of andere superwoman??
 
Mijn man vindt me aantrekkelijker dan ooit. Grotere borsten (echt geen handje vol meer) en we zijn veel intiemer dan voorheen om wat we delen. Maar sex... ik zit er echt niet op te wachten. Jammer voor hem dus. Ik offer me voor hem toch ook niet op? Moet een man zich dan wel voor jou op offeren? (o, een man die vreemdgaat als zijn vrouw zwanger is mag van mij direct gecastreerd worden, maar dat is weer een ander verhaal)
 
Gelukkig heb ik met alledrie de redenen niet te maken want m'n man vindt me prachtig nu.
Hij (en ik zelf ook) zegt precies hetzelfde: je bent toch dezelfde vrouw/vriendin.. en je houdt toch heel veel van elkaar ?!. Het gaat om het gevoel.. Maar ik geloof dat ik enorm bof met m'n m an want bij de meeste mannen gaat het minder om het gevoel als het over seks gaat..
 
Terug
Bovenaan