seks

Even een stom vraagje maar dan kan ik me vast voorbereiden,
Voelt de seks anders na de bevalling (en dan vooral de eerste keer)?
We hebben het nog steeds niet gedaan, maar nu hebben we binnenkort een dagje uit met vrienden en past mijn moeder op de kleine. Dus hebben we het 's nachts rustig zeg maar.
Maar ben best bang dat het zeer doet.. wil iemand me uitleggen hoe het voelt.
En kun je beter iets van glijmiddel gebruiken? (dit moet ik dan nl nog kopen).
Sorry voor de vraag maar ja, waar moet ik hem anders stellen.

ik stelde hem ook dus he sorry hoeft echt niet. maar euh ik heb glijmiddel gehaald. het was vreselijk pijnlijk. ( nou ja halen laten brengen )

het leek wel alsof het de eerste keer weer was. pfff echt verschrikkelijk. maar goed dat kan per persoon verschillen he.
maar ik moet je wel zeggen dat de 2de keer minder pijnlijk was.

Oe hellup nu durf ik helemaal niet meer. Als ik aan mijn eerste keer terug denk. Ai ai ai. Ach, ik drink die avond wel een wijntje meer.. het moet er toch ooit van komen. Haha ik lijk wel zo'n puber die met haar vriendinnen over de eerste keer aan het praten is...
Nog een vraagje (wel persoonlijk dus hoeft niet te antwoorden hoor).. hoe heeft je man het ervaren? Voelde het voor hem anders??
(ik ben nu de dagen al af en tellen tot het vrienden-uitje, had me toch wel voorgenomen 'het' dan te doen) Help!

ik had het erger verwacht eerlijk gezegt,ja ben er nu nog niet aan toe gekomen hoor hihi,maar bij de eerste 2 viel het toch wel mee eigenlijk.
als je je er vante voren al druk over gaat maken ben je natuurlijk niet echt ontspannen,dat maakt het allemaal wat pijnlijker denk ik.
groetjes diana

het is ook eigenlijk net wat diana zegt. maak je niet druk verder.

je kan het eigenlijk het beste mee vergelijken idd als je eerste keer. klinkt heel stom maar zo moet je het eigenlijk doen

ik zag er ook als een berg tegen op na de bevalling. maar ja een keer moet weer de eerste keer zijn. en ik die negen maanden heeft mijn vriend ook niet veel gekregen. hahaha
Maar praat er over met je vriend/man. Ik heb van te voren gezegd toen we 'begonnen' dat ik het spannend vond en bang was dat het pijn zou doen. Veel kussen en knuffelen van te voren dan word je ook al wat losser en wat vochtiger.
Ik heb het als heel prettig ervaren de eerste keer na de bevalling. niet dat er al veel meerdere keren er na zijn gekomen want daar ben ik toch nog af en toe echt te moe voor. De eerste keer was om vier uur 's nachts na een voeding en mijn vriend was klaarwakker. hij vond het alleen een beetje jammer dat hij niet echt van mijn borsten kon genieten want ja ik geef nog borstvoeding en dan zou er wel borstvoeding uit kunnen lopen dus de bh bleef die keer gewoon aan. sterkte....en geniet er van

Ik ben de dagen al af aan het tellen ... oh ik vind het echt eng en maak me veel te druk. Gister lag mijn man in mn 'lepeltje' en streelde hij mn billen. Nou dan, lig ik er al bij als een stijve plank. Dus heb er met hem over gepraat en hij heeft beloofd, dat wanneer het zover is, hij heeeel voorzichtig is. Ik hou jullie op de hoogte van mijn 'spannende' avonturen haha grapje.

Terug
Bovenaan