Seks

Bij mijn eerste zwangerschap was ik ook op het forum van jongegezinnen en waren er veel gesprekken over zwangere vrouwen waarvan de mannen erg bang waren als ze seks hadden, doordat de mannen meestal dachten dat er wat mis zou gaan....

Toen ik hoogzwanger was, dus de laatste weken stond mijn buik wel in de weg, maar er waren verschillende manieren om toch seks te hebben.
Ik ben dus nooit gestopt tijdens mijn zwangerschap met seks en mijn man was in het begin inderdaad erg voorzichtig, maar bij deze zwangerschap is hij veel zekerder en doet hij gewoon war hij moet en wilt doen.

Hoe zit het bij jullie?
Groetjes Lora 13 weken en 2 dagen zwanger.

Hey,

'Ja nou wij hebben ook nog gewoon seks hoor, nix aan de hand. Ik let er ook op dat ik tijdens de sex niet over de baby begin hihi
Hopelijk blijft dat gewoon hetzelfde, ik heb ook nog geen grote buik maar ja mijn figuur is welw at anders, maar het lijkt hem allemala niet te storen dus...

;)

Hier gaat het ook gewoon door hoor. Bij de eerste ook gewoon alleen aan het eind  gingen  we  andere standjes() proberen omdat het te veel in de weg zat....
Zolang het gaat gaat het tja en anders maar niet hahaha....we hebben straks nog een heel leven voor ons en elkaar plezieren kan ook op andere manieren.

gr Linda

Terug
Bovenaan