Seks

Hallo allemaal,

vorige week ben ik naar de verloskundige geweest voor de echo en gelukkig was alles heel goed. het hartje klopte goed en ons kindje was al 3,5 cm. de datum blijft gelukkig staan op 14 januari.

Nu ik weet dat het goed gaat met ons kindje gaat mijn libido ook weer goed.. en natuurlijk is dat erg fijn. alleen ik ben bang dat het schadelijk voor het kindje is omdat ik nog niet over de 12 weken ben. dus moets mijn vriend teleurstellen hoewel ik zelf begonnen was... kan seks kwaad in de eerste 3 maanden???

groetjes Cynthia
morgen 11 weken zwanger

ik kan je geruststellen hoor.
kan helemaal geen kwaad. het kindje is nog zooo klein en lekker verpakt in vruchtwater in je baarmoeder. en zeker de eerste 3 maanden merkt je kindje hier niets van.
tenzij je aan hele wilde seks doet hihi, maar dat moet dan wel heel heftig zijn.

ik zou zeggen, pak je mooiste lingerie setje maar weer uit de kast (nu het nog past hihi) en verleid vanavond je mannetje voor een romantisch en liefdevol avondje

ik sluit me bij Ias aan, gewoon genieten kan geen kwaad! Fijn juist lekker ontspannen. Als je het inderdaad niet te wild aanpakt en gewoon jezelf goed voelt mag het tot het laatste moment!

geniet straks ;)

pfff, ik moet er nu niet eens aan denken haha. Daar ben ik veel te moe voor. Maar ik ben stiekem wel jaloers dat jullie het wel kunnen haha. Maar inderdaad: gewoon doen!

Terug
Bovenaan