Seks

Wij hebben inmiddels onze eerste vrijpartij achter de rug sinds de bevalling, alleen kwam ik daarna erachter dat ik tijdens de seks een plas bloed ben verloren. Ik dacht al een golf eruit te voelen komen, helaas was het dus echt zo. De bevalling is nu ruim 6 weken geleden en ik wil dus weten hoe jullie erover denken dat ik toch best wat bloed ben verloren, en of jullie zelf ook zoiets hebben gehad met een eerste keer seks na de bevalling. Het voelt allemaal van binnen wel een beetje vervelend nu maar ik had al begrepen dat dat erbij kan horen.

Ik had dit niet..klikt ook niet als iets wat 'hoort' te gebeuren. Zou of en met de huisartsenpost of je verloskundige bellen.

Ik vond het overigens ook niet vervelend, maar had ook maar 1 hechting.

hoi wij hebben inmiddels ook onze erste vrijpartij achter de rug 5 weken na de bevalling ,flink uitgescheurd en een grote hechting[na de bevalling] maar opzich is het heel goed gegaan .vind het wel vreemd dat je een plas bloed bent verloren klinkt in mijn ogen niet goed,heb je al een naconrole gehad bij de vk?

Ik had maar 1 hechting voor wat geen eens echt een scheurtje te noemen was, dus daar zal het niet aan hebben gelegen. Ik heb geen nacontrole gehad bij de vk. Moet erbij zeggen dat ik sowieso wel al sneller bloed bij seks, geen idee waar dat vandaan komt. Huisarts weet dat ook niet. Dus misschien dat ik er daarom nu even een stuk meer last van had. Heb vriendlief kenbaar gemaakt dat het van mij nu nog even de komende weken niet meer hoeft hierdoor. Het voelt in m'n buik na de seks nog steeds niet zoals het hoort te voelen, hoewel ik voordat we seks hadden nergens last van had. Wacht dit weekend nog even af en als het dan weer 'normaal' voelt wacht ik de eerstvolgende vrijpartij af. Mag aannemen dat alles dan toch echt wel hersteld zal zijn... en anders toch nog maar even een bezoekje aan de vk af leggen (hoewel ik in december ook sowieso weer naar het ziekenhuis moet voor m'n baarmoeder, dus misschien het beste om daar aan te kaarten).

Ik heb nog steeds geen sex gehad (Mijn zoontje is nu 8 weken en 2 dagen) Ik durf eigenlijk niet.
En nu helemaal niet meer LOL

Maare ik zou wel even langs de HA gaan hoor! Of iig even bellen.

Hier de eerste keren achter de ruguiummmjm

Gelukkig kon ik er wel van genieten dan is een ks toch wel fijn hoor ;)
Ik voel wel een soort spierpijn achter mijn schaambot

Als ik jou was toch even de Vk of ha bellen
Sex moet leuk zijn en niet zo
Misschien toch nog je baarmoeder geïrriteerd??

Succes!!

wij hadden 5wkn na de bevalling sex.ik had 2 hechtingen.voelde wel wat gevoeliger dan normaal.ik had geen bloedverlies.
als ik jouw was zou ik toch effe navragen bij de vk.mijn werd verteld dat als ik heel veel bloed zou verliezen ik wel gelijk moest bellen.
sterkte

Ik was flink ingeknipt en had 8 weken na de bevalling weer seks, ging wel goed maar ik was wel een beetje gespannen (leek wel onze eerste keer haha!). Geen bloed verloren gelukkig. Kan het misschien zijn dat je toevallig net ongesteld bent geworden? Dat het bloed daar vandaan komt? Ik zou als ik jou was wel even de huisarts bellen, kan nooit kwaad. Succes!

Terug
Bovenaan