...seks...

Hahaha! Good for you!!

Het eerste dat ik dacht toen ik de title las was: "Huh? Hoe bedoel je?" Hier nog geen actie. Ik moet zeggen dat ik het ook een beetje een raar idee vind, zo met Lise op een meter afstand in haar wiegje. Meer mensen die dat hebben?

X
Arwen
 
Haha :p

Ik heb me er nog niet aan gewaagd, de bevalling is pas 2 weken geleden... Ook al hebben we nu de privacy staat mijn hoofd er (nog) niet naar.

Liefs
 
haha heel grappig deze topic.. hier had ik nog niet aan gedacht! benieuwd hoelang dat gaat duren na de bevalling! Voor degene die nog moeten veel succes! de andere geniet van jullie kleine wondertje!
liefs april mama
 
Hhaha mooi die reacties! Bij ons duurde het ook 6 weken hoor en haastige spoed is zelden goed ;-)

Tja en dat Saar naast ons ligt ... dat waren we even vergeten (bloos). Er hangt wel een hemeltje over haar wiegje dus ze heeft niets gezien ;-)
 
Hallo Dames,

Beetje vreemd om me in deze discussie te mengen... maar doe het lekker toch :)

Wat fijn Suus dat het allemaal weer goed is gegaan.

Mijn vrouw heeft eigenlijk al een tijdje de behoefte alleen.. volgens mij mag het toch de eerste 6 weken niet?? Ze is nu net 3 weken geleden bevallen...

Graag jullie advies...

Liefs Geert
 
Alles mag Geert, maar ze mag niet meer vloeien, eventuele knipjes en scheurtjes moeten genezen zijn EN zich er goed bij voelen natuurlijk! Voor alle zekerheid kan je altijd even de VK of Gyn bellen ;-) Succes hihi!
 
Terug
Bovenaan