seks???!!!

hey meiden

ja ook weer zo'n leuk onderwerp :)

wanneer hebben jullie weer gemeenschap gehad met jullie partner???

oke, ik weet dat dit misschien heel stom gaat klinken omdat t wel heel snel is maar komtie toch:

afgelopen vrijdag ben ik bevallen van mn zoontje.
geen hechtingen of wondjes. alles ziet er goed uit van onder.
mn baarmoeder is al zo goed als op zn plekje ( nog 1 vinger) en ik verlies zo weinig bloed dat het zelfs nog minder is dan op de laatste dag van je menstruatie.

als die baarmoeder helemaal op zn plek zit, dan mag je toch weer gemeenschap hebben???
of moet je echt 6 weken wachten???

na mn meiden moest ik er niet aan denken! heeft ook echt heel lang geduurd, eer ik het weer durfde en wilde maar nu............. ppfffff! hahahahahaa

liefs, do

hihihi er was al iemand die dit gepost had

bij de 1e na 2 weken, tja het is hee intens wat je samen meemaakt en daar hoort seks juist bij, dat is ook intens en intiem

maar dat was oefenen en pijnlijk, ik was erg droog en het was vooral dieper wat pijnlijk.

tja als we over seks hebben hihih

MAar nu wou ik langer wachten, 3,5 week gelukt en toen proberen. van die stomme droogheid tussen mara en jonna's bevalling is niks meer te merken dus ik ben blij, vond dat maar niks.
het voelde beter en wederom diep is minder fijn.
pas na 6 weken is dat weg, heeft weer met de baarmoedermond te maken, dat weet ik wel

buuf heeft een zus die 9,5 mnd jonger is, dus pas wel op

Hm...nu ruim 6 werken geleden bevallen....maar geen seks...ik durf niet..erg hè?
Vorige x waren we wat aan het spelen en heel de bevalling kwam voorbij en kom alleen maar huilen.....nu hou ik het echt af merk ik...arme man van mij....ik durf gewoon niet...ik weet dat het binnenkort toch zou "moeten", maar ik zie er nog geen lol in. Voor de bevalling is het ook echt lang geleden..toen kon ik me er ook al niet toe zetten...pff voel me wel schuldig hoor..hoop dat ik er gauw weer lol in kan hebben.
Hoop dat jullie allemaal leukere ervaringen hebben:)

Hier is het nu 3 weken geleden dat ik bevallen ben. de zin is er wel maar het kan nog niet. ik ben flink geknipt en heb nog een inwendige hechting die met 6 weken ( na bevalling) weg moet zijn. daar wil ik op wachten... vind het heel spannend maar laat mijn man wel langszaam weer toe.. wat handwerk doen we al wel. ik vloei eigenlijk al bijna niet meer.
Hier nog even geduld dus, maar ik hoop niet meer al te lang...

Ik ben 6 weken geleden bevallen en we hebben nu 1x gevreeën. Dit ging supergoed hihi! Na de vorige bevalling was ik best smal en droog, maar nu juist wat ruimer en natter haha. Tis hier nu wel spannend hoor! We hebben het gedaan een week nadat het vloeien over was en niks gebruikt. Dus ik hoop stiekem op die eerste ongi haha! Moet er eerlijk gezegd niet aan denken om weer zwanger te zijn!! Dus we wachten hier af haha..

Liefs ciomama

Hier na 3 weken ongeveer maar af en toe omdat t met condooms moest en dat vinden we beiden niks haha. Nu ben ik weer aan de pil en die is nu ook weer veilig dus nu weer vaker seks en ik vind t nog net zo fijn als voorheen haha.

xx

Lekker op je gevoel afgaan... bij onze eerste duurde het 3 maanden!!!!!! Maar bij de tweede al heel snel weer, maar ook pas weer na 4 weken geloof ik.

Zolang je vloeit toch condoom gebruiken! En daarna natuurlijk ook op anticonceptie letten als je niet direct weer zwanger wilt worden.

Geniet ervan! Fijn dat je alweer zin hebt! De meeste vrouwen moeten echt weer zin maken en vinden het toch wat spannend en eng!

Terug
Bovenaan