Selina is opgenomen in het zh

A

Anoniem

Guest
gisteren avond is selina weer opgenomen in het ziekenhuis op de ic afdeling. ze heeft het benauwd en kan moeilijk ademhalen.. waarschijnlijk heeft ze het RS virus? ze kan ook niet meer eten zelf dus heeft ze een maagzonde.. en ze ligt aan de monitor om haar in de gaten te kunnen houden.. wij gaan nu weer naar haar toe
gr paul en laura

he, wat vervelend nou.
Het is zo naar om je kindje zo te zien. Onze zoon had gelijk na de geboorte een luchtweginfectie. Was ook heel benauwd.  Heeft een week op IC gelegen aan infuus met antibiotica. gelukkig at hij wel gewoon. Alles is helemaal goed gekomen met hem en dat zal zeker ook voor jullie meisje zo zijn. Ik wens jullie veel sterkte de komende tijd.

Knuffel van Sabine

Jeetje Laura, wat naar nou zeg!
Ik wens jullie heel veel suc6 de komende dagen en ik hoop dat ze heel snel weer opknapt!!
Liefs Soela

Beste Laura en Paul,

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen, want wat lijkt het me verschrikkelijk wanneer je je kindje op de IC achter moet laten.
We gaan ervan uit dat jullie kleine Selina snel weer opknapt en tot die tijd heel veel sterkte en steun gewenst.

Liefs, Annette  

Hoi Laura en Paul

Ook van mij heel veel sterkte met alles. Het is best moeilijk om je kindje te moeten achterlaten in het ziekenhuis. En vooral als al je hormonen nog door je lichaam gieren.....
Hoop dat ze snel mag opknappen, en dat ze weer goed gaat drinken en groeien!!!
Doe jij het wel een beetje rustig aan nog? Ik weet dat dat heel erg moeilijk is, je wilt zo veel mogelijk bij je kindje zijn, maar je moet ook aan je zelf denken hoor!!!!

Veel liefs, een dikke kus en een dikke knuffel Hilma.

Hallo Laura en Paul

Jeetje wat is dat schrikken! Ik wist niet wat ik las. Wat erg voor jullie, dat doet zo
zeer zo'n klein meisje. Daar gaat je roze wolk, gelukkig is ze nu in goede handen.
Laten we hopen dat ze snel weer opknapt en weer thuis komt. Heel veel sterkte
en veel liefs Cindy

Hallo Laura en Paul

Jeetje wat is dat schrikken! Ik wist niet wat ik las. Wat erg voor jullie, dat doet zo
zeer zo'n klein meisje. Daar gaat je roze wolk, gelukkig is ze nu in goede handen.
Laten we hopen dat ze snel weer opknapt en weer thuis komt. Heel veel sterkte
en veel liefs Cindy

Jeetje wat erg. Ik hoop dat ze snel weer opknapt en weer mee naar huis kan, maar ondertussen zit de schrik er vast goed in

Veel sterkte en we horen het graag als je meer nieuws hebt!

gr mama van MD

Terug
Bovenaan