Sem-moeders gezocht

Hallo! Ik heb dit berichtje ook bij het maandclub-forum gezet, maar dat wordt niet echt veel gelezen geloof ik, maar ik ben zo benieuwd wie z'n zoontje nog meer Sem heet. M'n man en ik vonden het toen ik net zwanger was meteen al een mooie naam. Later bleek dat Sem op nr. 1 van de top20 populaire jongensnamen stond. Dat vond ik wel even wat minder leuk...Maar nu ben ik toch wel een beetje benieuwd naar al die andere trotse Sem-moeders.... Dus Sem-moeders, verzamel u!!!
 
Hoi Terra,
inderdaad; het is een erg mooie naam.
het zoontje van mijn collega heet zo en als mijn zus een zoontje had gekregen had hij ook Sem geheten.
Verder werkt mijn zusje op een kinderdagverblijf waar ze een paar Semmetjes heeft. Allemaal lieve mannetjes.
Groetjes en geniet lekker van je Sem!
 
Hoi Terra,

Net als vele andere ouders in Nederland vinden wij Sem ook een erg mooie naam. Onze Sem is geboren op 28 maart 2004 en is een vrolijk, lief ventje en is nu dus 3,5 maand oud!!!!
Groetjes en geniet lekker van jullie Sem!!!
 
Hoi Terra,

Wij vinden Sem ook een mooie naam. We hadden Sem voor een jongen gekozen maar het werd een meisje Bibi. Mochten we ooit nog een jongen krijgen zal hij zeker Sem heten
Veel plezier met Sem!
 
haalo terra
ik heb 12 dagen geleden een zoontje gekregen zijn naam is SEM
mijn vriend heeft zijn naam uitgekozen
we vonden het allebei een mooie naam
hij heet volledig SEM EDWIN JOSHUA
HET IS EEN VROLIJK ,LIEF JONGETJE
ik wist niet dat het zo populaire naam was ik had het niet zo vaak gehoort
maar nu lees ik dat het op nunner 1 staat geniet maar van jou sem en ik die van mij groetjes en veel liefs ineke en sem
 
Ik was ervan overtuigd dat we een jongetje zouden krijgen, en deze zou dan zeker Sem heten. De geboortekaartjes met de jongensnaam lagen al klaar. Wat een verrassing; we kregen een meisje!! Superleuk, en gelukkig hadden we twee weken voor de geboorte ook nog snel een leuke meisjesnaam gekozen, want stel je voor....
Bij een eventuele volgende blijft Sem toch nummer 1, ook al wordt de naam steeds populairder!

Groeten!
 
Terug
Bovenaan