Sens en Crizzy hoe staat het ervoor?

He meiden, hoe is het met jullie??? 7 dagen en 6 dagen overtijd, nog nieuws, wat zegt de vk en evt. gyn. Of zijn jullie stiekum al bezig met je bevalling.
Succes hoop dat alles voorspoedig en goed met jullie gaat.

liefs nath

ik ben ook erg benieuwd!!!!!

als ze bezig zijn vind ik het wel flauw dat ze niet eerst ons ff op de hoogte brengen hoor.... ;-)
(hihi)

succes meiden......

gr marijke

hahah...
nee hoor ik ben er nog en idd.. ik ben 41 weken vandaag!! had afgelopen dinsdag nadat ik naar vk was geweest poos last gehad van krampen boven en onderin mn buik dat tot een uur of 2 in de nacht bleef aan houden.. dus ik hoopte dat het was begonnen.. maarre toen ik s ochtends wakker werd.. (was dus in slaap gevallen haha) was het weg... jammer!!:S maarja..
vk wil dat ik zondag naar dienstdoende vk bel om te strippen.(ben dan 41 w 3 dgn. eerder willen ze niet strippen) verder doen ze er niks aan en gaan het denk ik ook niet eerder halen eventueel. en met haar moet ik afspreken om dan eventueel weer dinsdag langs te komen. om nog een keer te strippen. en anders word ik waarschijnlijk volgende week donderdag naar ziekenhuis gestuurd om het in te leiden! omdat ik dan 42 weken ben..
pfff... ben het nu echt zat hoor!!! kan me niet normaal meer omdraaien in bed en lig ook niet lekker meer.. doe niet veel meer bankhangen, lezen en mn zoontje bezighouden.. en maar wachten.. internetten en tv kijken.. beetje tijdverdrijf:p maar het duurt nu niet langer meer dan een week! dus dat is iig wel heel fijn!

nou ik hoop dat sens inmiddels is bevallen! en meiden als het bijjullie begint: veel succes!

Liefs, Christien

Jeetje balen dat het niet heeft doorgezet Christien.
Ik hoop voor je dat het toch snel komt en dat je niet nog een week hoeft te wachten.

Su6 in ieder geval met de laatste loodjes.

Liefs, Liselotte

He Chrizzy, phoe meid wordt wel tijd nu, ik hoop dat die kleine lekker snel komt. Ik ben er al flauw van en ben 39.5 jeetje dat wat moet jij wel niet voelen.

Sens is inderdaad stil, dus wie weet.

Succes meid.

liefs nath

Terug
Bovenaan