Sensitest - heel licht streepje

<p>Goedemiddag allen!</p><p>Zojuist in een ander topic dezelfde foto geplaatst, en daar kwamen wat felicitaties op. Toch durf ik zelf nog niet heel erg blij te zijn, omdat ik het streepje wel erg licht vind. Zeker omdat ik al bijna een week over tijd ben.</p><p>Wie heeft er ervaringen met Sensitest? Zou het echt raak kunnen zijn? Of is dit toch wel te licht om daar al vanuit te gaan? Krijg er een klein beetje stress van... ?</p><p> </p><p></p>
 
Geen ervaring met de test. Maar ik vind dit wel duidelijk een streepje hoor. Denk dat je gefeliciteerd mag worden. Misschien kan de clear blue met duidelijk zwanger/niet zwanger test je uitsluitsel geven. :) 
 
Ik heb ook sensitests gebruikt, maar wat simpele variant. Bij mij klopte het wel, eerst een super lichte streep kwam zo’n 4-5 dagen voor mijn nod. Ik heb het toen tot en met 17 dpo getest en het werd steeds ietsje donkerder, maar zelf op die 17de dag, zo’n 3 dagen na NOD was het nog niet zo donker als de teststreep. Ik heb ook wel eens opeens lichtere streepjes gehad dan de dag ervoor wat mij gek maakte dus toen ook gestopt met testen ? en nu al 14 weken verder. Als je weet wanneer je ovulatie was, zou ik wat meer de kleur van die streep vertrouwen, maar eigenlijk kan je beter geen dynamic proberen te zien. 
 
Die heb ik vanmiddag gehaald ja! ? 
We zijn nog niet zo lang bezig, en dit is pas mn tweede zwangerschapstest ooit. Vorige was wel echt wit. 
Heel benieuwd wat de digitale test morgen zegt!
 
Normaal voel ik mn eisprong wel redelijk duidelijk, maar deze maand echt niet. Ik was er dus eigenlijk al vanuit gegaan dat ik wellicht een cyclus had overgeslagen. Kan nog steeds natuurlijk... 
We wachten het gewoon rustig af! (En ondertussen maak ik mezelf natuurlijk gewoon helemaal gek, hahaha)
 
Duidelijk streepje hoor, gefeliciteerd!! Bij mij 6 dagen na NOD was de eerste positieve test ook zo, zelfs iets lichter. Nu 21 weken zwanger☺️.
hoop voor je dat het zo blijft! 
 
Hallo Marije,
Ik heb toevallig afgelopen vrijdag precies dezelfde uitslag als jij nu gehad. Ook een licht streepje met een sensitest. Heb daarna een clearblue test gedaan en die gaf ook zwanger aan. 
Hopelijk heb jij morgen dezelfde uitslag! :)
 
Terug
Bovenaan