Sensitest ovulatie?

A

Anoniem

Guest
Hey luitjes,<br />8 april heb ik een miskraam gehad. Ben een tijdje later begonnen met ovulatietesten. Kan ik dit beschouwen als een piek? (die 2 van 28 april). Het streepje is donker maar niet donkerder dan de controlelijn..<br />Kijk een piek is wel duidelijk, maar is dit genoeg voor een eisprong?<br />

Ik denk dat het waarschijnlijk wel je piek was op de 28e, niet iedereen maakt evenveel LH aan, en na een miskraam kan het al helemaal overhoop zijn (meer/minder dan je daarvoor gewend was). Maar je kan altijd doortesten als je echt helemaal zeker wilt weten of er niet een nog duidelijkere piek komt, maar ik zou het zelf waarschijnlijk niet doen. Heb je andere dingen opgemerkt bij jezelf die bij ovulatie kunnen passen? 
Ik krijg met de minder gevoelige testen/standaard testen tegenwoordig nooit een lijntje dat net zo duidelijk is als de controlelijn, en ben daarmee toch al 2x zwanger geraakt. ;)

Thanks voor je antwoord?

Heb de 28e wel wat krampen gevoeld, had wel idee dat dit de eisprong was:)

De 28e ook geklust dus we zullen afwachten ?

Hier heb ik wel eens hetzelfde gehad. Misschien was je net te vroeg of te laat voor het “donkerste” streepje, maar zeker een positieve test.

Terug
Bovenaan