Sensitest positief, CB digitaal negatief

<p>Hallo allemaal.</p><p> </p><p>Vanmorgen met ochtendurine met een sensitest (vroege test, 6 dagen) getets. Deze gaf een positief resultaat. Wel licht, maar een streep. </p><p>Daarna nog een keer getest met een CB met de urine erna.. alleen deze gaf negatief aan. </p><p>Morgen is mijn NOD. </p><p>Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? </p><p>Wij zijn overigens voor de 2de bezig. Bij de eerste was ik in de eerste ronde al zwanger. Dit is overigens ook de eerste ronde. </p>

Bedankt voor je lieve en goed informerend berichtje!
ik ga er ook wel een beetje van uit. Maar toch is zo’n digitale test wel fijn om te lezen als er staat: zwanger.
Morgen ochtend nog maar een testje wagen en kijken of deze ook positief uitslaat! 

Ja inderdaad. CB is wel erg duur om er een paar tegenaan te gooien he. 
Raar he, dat dat toch meer vertrouwen geeft dan een goedkopere. 
Je wilt graag een streep, is er een, twijfel je weer haha. 

Eens met bovenstaande reacties. Als je al zo'n licht streepje hebt bij de sensitest early, dan gaat CB niet positief uitslaan. Reden daarvoor is, is dat deze een heel stuk minder gevoelig is! Hebben ontzettend veel vrouwen last van ;) Ik testte met de sensitest early ongeveer 6 dagen voor NOD al vrij positief, twee dagen later met CB 1-2 weken. Dus zat blijkbaar pas in mijn derde week zwangerschap (onregelmatige cyclus, dus wist niet dat ik al heel vroeg testte). Maar die sensitest was ook al best duidelijk twee dagen voor de CB. Nu heb ik in mijn zwangerschappen altijd heel snel een hoog hCG gehalte, waardoor ik sneller positief test. Heel fijn met testen, maar vanaf week 6 niet meer zo leuk aangezien k dan hele dagen boven de wc hang ;) Als jij gewoon een normaal stijgend hCG hebt, dan zou je rond je Nod zeker met CB positief moeten testen. Voor die tijd zou ik het even bij sensitest houden!

Zelf ook de early test van Sensitest een paar keer gebruikt en hij klopte altijd. Vind het fijne testen. 
Gefeliciteerd ?

Terug
Bovenaan