<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben nieuw hier op het forum, omdat ik mezelf helemaal gek aan het maken ben en op zoek ben naar goede raad ;-). Ik ben benieuwd hoe jullie hierover denken.</p><p>Mijn vriend en ik zijn sinds vorige maand begonnen met "klussen". Nu gebruik ik al jaren geen anticonceptie, dus ik hoef niet te "ontpillen". Maar, ik heb mijn menstruatiecyclus nooit bijgehouden. Afgelopen maand was deze echt heel lang (34 dagen), volgens mij heb ik nooit echt zulke lange cycli gehad. Maar hoe dan ook: ik weet het niet zeker, misschien ook wel. Ik hield het nooit netjes bij, maar het kwam wel altijd.</p><p>Nu zit ik op dag 31 en ik ben (nog) niet ongesteld. En omdat ik veel te nieuwsgierig ben heb ik sensitest dipsticks besteld en voor de grap eens getest. Daar kwam dit uit:</p><p></p><p>Een super lichte streep dus. Maar geloofde er niks van en wilde even testen dus ik liet mijn vriend ook een test doen. Daar kwam dit uit:</p><p></p><p>Toch wel een duidelijk verschil naar mijn idee. Vanochtend heb ik nogmaals een sensitest gedaan. Ik kreeg dezelfde uitslag als gisteren. Een lichte streep. </p><p>Gelijk naar de kruidvat gegaan en ik had daar de "early" testen gehaald (dus niet die 2 voor 5). Maar die was helaas hartstikke negatief. </p><p>Hebben jullie ook dit soort ervaringen met Sensitest? Ben heel benieuwd. Voel me totaal niet zwanger (al weet ik niet hoe dat voelt), dus geloof niet dat het raak is. Maar het maakt me nu wel ontzettend onzeker. </p><p>Groetjes,</p><p>Veertje</p>