sensitest welk pakket kiezen??

A

Anoniem

Guest
hoi meiden, ik lees veel goede berichten over sensitest, heb net even gekeken en wil ook graag een pakket bestellen. maar welke moet je nemen? vanaf welke dag moet je de ovulatietest gebruiken en hoe vaak per dag?

ik denk dat het deze maand niet gelukt is. ik heb dinsdag mn nod en sinds gister beetje bruin verlies aan mn toiletpapiertje en een druppel in t inlegkruisje.

groetjes

Hoi daan

Ik heb de eerste keer gekozen voor het combinatie pakket ( 24 ovu en 3 zwangerschapstesten) met de dipsticks.
Je moet dan wel je urine opvangen met een bakje.
Als je de test in de urinestraal wilt houden dan kun je beter voor de midstream gaan.

Helaas heb ik gister nog een nieuw pakket moeten bestellen, deze keer alleen 24 ovutesten omdat ik de zwangerschapstesten nog niet nodig heb gehad.

Succes met testen

Groetjes Natalie
ronde 9 1e kindje (morgen NOD)

hoi nathalie, thanks. ja ik twijfel heel erg. dit was de 2e ronde dat het niet gelukt is, ik moet gewoon meer geduld hebben en mn lichaam de tijd geven om te ontpillen en te ontstressen, sinds 6 weken ook meer rust dmv minder werkuren.
maar ja je wilt het zo graag he.
hoe lang heb jij t geprobeerd zonder die testen?
is jou ciclus altijd hetzelfde? ik had vorige maand 26 dagen en verwacht morgen ongi te worden dus dan deze maand 23 of 24 dagen.
groetjes daan

Hoi Daan

Ik ben in ronde7 testen gaan gebruiken. Ik merkte aan mijn lichaam na 4 rondes dat ik echt ontpilt was, ongie was anders ed. in ronde 7, 8 en 9 heb ik nu testen gebruikt.
Normaal heb ik altijd precies 28 dgn cyclus, maar deze maand was mijn ei 2 dagen later dan normaal  dus ik ga ook maar uit van een 30 dagen cyclus. Om tegenvallen te voorkomen, anders had ik nu 1 dag overtijd geweest bij cyclus van 28 dagen.
Deze maand ga ik ook temperaturen naast de ovutesten, dan mag ik over 2 rondes terug naar de ha voor onderzoek en misschien (hopelijk niet nodig) de mm in.
Hopelijk komt het bij jou niet zover, maar maak je niet te veel zorgen als het in het eerste half jaar niet lukt het kan goed zijn dat je lichaam nog aan het ontpillen is zonder dat je het weet (ik dacht na 1 ronde ook dat het wel uit mijn lichaam was,niet dus)
Gemiddeld duurdt het een half jaar voordat een koppel zwanger wordt, daar horen mensen bij bij wie het de eerste maand raak is maar ook mensen bij wie het veel langer duurt. houd in je hooft dat 90% binnen 1 jaar zwanger is.
Succes, en maak je eigen niet te gek, mocht het dan wat langer duren dan wordt het alleen maar zwaarder.

Groetjes Natalie

hoi nathalie, wederom thanks voor je verhaal.
ik hoop dat jij binnenkort heel goed nieuws hebt, hou me op de hoogte.
en idd wat is nu 2 maanden. ik ga er ook zeker van uit dat het gaat lukken.
ga nu nog even geen testen bestellen.
ik ga er voor, neem aan jij ook.
weltrusten voor zo. groetjes daan

Hoi Meiden,

Ik hoor van meer mensen: goh deed jij dat echt???!!   Toen ik na de 4e ronde niet wat aangeteld ben ik ook met ovutesten begonnen. Een in de ochtend en een in de avond en ja, 5e ronde aangeteld....

Lotje

Hoi Daan

Ik heb gister mijn nieuwe pakket binnengekregen en
Ik heb hem gewoon niet meer nodig!!
Ik heb gisteravond postief getest en ben dus Zwanger!!
Na 9 rondes, dus meid geef het niet op, het komt (meestal) vanzelf!!
Succes

Natalie

hey nathalie, jeetje meid super!!!! ben ff paar dagen niet online geweest, dus lees nu pas je bericht geweldig.....
ja ja ik heb er weer vertrouwen in hoor, vooral na jou goede bericht.
groetjes daan

Terug
Bovenaan