sensitest, wie heeft er ervaring mee?

A

Anoniem

Guest
Goeiemorgen meiden

Ik heb via internet zo'n pakket van Sensitest gekocht, wie van jullie heeft er ervaring mee? Ik heb zelf de afgelopen maand de ovutesten van Clearbleu gebruikt en vroeg me af of de testen van Sensitest net zo betrouwbaar zijn.

En dan nog iets, ik heb volgende week vrijdag of zaterdag mijn NOD en nou kon ik het niet laten om vandaag een ovutest te doen, de test gaf alleen de teststreep weer dus geen verhoging van de LH waarde....wat denken jullie? Niet zwanger?
Ik heb zelf ook geen "zwanger-gevoel"maar ja...je blijft hopen he....

Iedereen veel sterkte en diegene die een positieve streep hebben (op de zwangerschapstest) of binnenkort krijgen...VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

Groetjes Sacha  

Volgens mij snap je het niet helemaal.
Vlak voor je eisprong stijgt je LH- waarde om vervolgens weer keihard te dalen. Je hebtd an je eisprong gehad.

Als jij dan een week na je eisprong nog een ovulatietest doet dan is het logisch dat je geen verhoogde LH-waarde meer hebt. Oftewel dit zegt helemaal niets over een zwnagerschap.

Ovulatietesten zijn er om ongeveer het moment van je eisprong te bepalen, en zwnagerschapstesten zijn er om testen of je zwanger bent.

Dus meid wachten tot je NOD en als je dan niet ingesteld wordt, dan kan je testen.

Succes

Miep

Hoi Miep, ik ben op de hoogte van de werkwijze van de ovutesten maar nu is het zo dat er al eerder op dit forum besproken is dat de eerste 10 weken van je zwangerschap je een verhoging van je LH waarde hebt, dit is tevens bevestigd door een verloskundige. Een aantal meiden op dit forum hebben het uitgeprobeerd en het schijnt inderdaad zo te zijn...vandaar mijn vraag en stelling.

Groetjes Sacha

Terug
Bovenaan