Sensitest, wie heeft ervaring met deze test?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik zag op het internet testen staan van Sensitest. Ik las ook dat deze testen 4 dagen voor de NOD al gebruikt kunnen worden.

Wie heeft ervaring met deze test?

Heitje

Hi Heitje,

ik heb even gekeken op www.sensitest.nl en daar kan je er alles op vinden over die tests
ze zijn trouwens wel erg goedkoop, denk dat ik er maar gauw een paar ga bestellen.

doei Did. xx

Hoi Didi,

Ik heb ze ook besteld maar dan niet degene die je krijgt als je de pagina opent maar als je links in de balk naar zwangerschapttesten gaat en dan kiest voor de: sensitest zwangerschapstest Cassette.  Die test kun je al vier dagen voor je NOD dag doen. Ik weet niet of het werkt hoor maar ze zijn niet duur. Kun je geen buil aan vallen idd!

Heitje

Hoi Heitje,

Vraagje waar zie je nou, dat je 4  dagen er voor  al kan testen
ik kan dat niet vinden.

misschien lees ik het over het hoofd ik doe toch echt wat jij zegt.

laat me even weten

xx Did.

hoi Heitje

even een berichtje van mij, ik heb ook getest met Sensitest (ook met de ovutesten) en ik las ook op de gebruiksaanwijzing in de verpakking dat testen 4 dagen voor je ongi mogelijk was, uiteraard heb ik dat ook gedaan maar toen was het bij mij negatief, een dag na mijn NOD was een vaag tweede streepje zichtbaar.....maar goed, het ligt aan de hoeveelheid HCG die je lichaam aanmaakt dus kan wellicht bij een ander wel werken.....maar ik blijf erbij dat testen voor je ongi twijfelachtig is.......

Afijn, veel succes !!!

Groetjes Sacha
5 wkn zwanger van de 3de

hoi heitje,
ik heb ook 4 dg voor mijn nod getest met sensitest en teste positief.
ik had 3 testen voor 5 zoveel geloof ik.
het ligt er natuurlijk ook aan wanneer je eisprong geweest is, denk ik.
maar goed ik vond ze goed.
veel succes met testen.
groetjes jook
mama van kirsten(4jr)en 11wk en 1dg zwanger

Hoi Meiden,
Ik heb de ovulatietesten en zwangerschapstesten van sensitest gebruikt. Ik kocht dan zo'n aanbiedingspakket (9 ovulatietesten en 4 zwangerschapstesten ofzoiets) prima spul hoor en het is niet duur, binnen 1 a 2 dagen heb je het in huis.
Liefs Rene 12 weken en 6 dagen

Hoi allemaal,

heb ook sensitest gekocht en 1 maand gebruikt test gaf aan dat mijn vruchtbare periode er was. Helaas toen niet gelukt. Ga dit weekend weer testen en hoop dat deze ronde beter is. Testen zijn erg goedkoop dus vind t wel de moeite ze te gebruiken.

Terug
Bovenaan