Sensitest zwanger ja of nee

<p>beste allemaal,</p><p>ik heb een extra vervroegde test gedaan van maximaal 6 dagen voor de eigenlijke mestruatie zou moeten beginnen. Nu is het 5 dagen en heb ik de test uitgevoerd. </p><p>Naar mijn mening is er een heel klein wazig streepje te zien maar dan ook heel erg ver weg. Mijn vriend ziet dit ook. </p><p>Maar nu weet ik het dus niet zeker. Misschien is het wel juist inbeelding doordat het de plaats is waar eigenlijk een streepje moet verschijnen dat je dan toch een afwijking ziet. </p><p>Ik vind het zo spannend. Jammer dat ik geen foto kan toevoegen. Iemand nog meer ervaringen met zo’n test en twijfel.</p><p> </p><p>groetjes</p>
 
Ik had ook de sensitest.
heel eigenwijs getest dat de dag ik ongesteld moest worden en ja hoor.. toen kwam er een onduidelijk streepje,toen nog een extra gedaan,weer een streepje.
Een wazig of onduidelijk streepje is toch een streepje !
Ben je onzeker,probeer het over een paar dagen weer ( ik weet dat dit heel moeilijk is)
 
Nu moet ik nog 9 dagen tot mijn uitgerekende datum ?
 
Herkenbaar! Geen ervaring met de sensitest maar ik gebruikte die van Kruidvat (2 voor 5 euro) en volgens mij zijn die ook wel gevoelig. 
Afgelopen woensdag werd hier tegen mij gezegd “een streep is een streep”. Woensdag was ie bij mij nog vrij onduidelijk en vandaag had ik een knaltest met 2 dezelfde kleur strepen naast elkaar... het kan dus snel oplopen. spannend en onzeker, maar ik zou doortesten de komende dagen en afwachten of hij duidelijker wordt..
 
Ik heb ook sensitest gebruikt... bij mij was het ook vaag maar dan is het zo dat je hcg nog laag is... probeer over 3 dagen weer na de laaste test die je pas gedaan heb.. moet 3 dagen tussen zitten. Succes
 
Terug
Bovenaan