Sensitest???

A

Anoniem

Guest
Heb deze test besteld en betaald vandaag hoe snel heb je hem dan thuis.

Ik las op hun site dat je dan tot zelfs 4 dagen voor je nod kunt testen nou ik ben al over de 10e sept heen dus zou moeten terwijl 2 testen nega waren.

Wie weet het

Kheb geen idee meis, maar in elk geval Succes!!

Liefs, Nadine.

Hoi Pient

vadaag besteld = morgen in huis,bij mij  tenminste dan!!
ik vind het hele fijne testen, ik heb paar weken geleden ovulatie testen gedaan en idd ovulatie gehad, en nu zwanger!!!
veel succes ermee.

liefs Prietje
(5w 1d, ronde 3 meteen raak!!)

Hey prietje,

welke heb jij daar besteld? Ik heb die met dat groene handvat....ik ben er nu mee aan het testen maar vooralsnog geen eitje. Ik had ze op zondag besteld en dinsdag in huis.

In welke ronde ben jij zwanger geraakt, prietje? Ik zit in ronde 1 maar wil zo snel mogelijk zwanger zijn....net als iedereen denk ik

Prietje

Gefeliciteerd..

Die ovulatietseten werken dus echt goed?
Ik twijfel nog heb namelijk bij clearblue gehaald en snapte er gene bal van
Nog vraag beetje persoonlijk misschien maar hoe lang was je cyclus en hoe vaak kluste je?!

bedankt

He meiden

ik gebruikte de dipstick van sensitest, en moet zeggen dat die prima werken ik had een cyclus van 28 en een van 29 dagen dus ik begon op dag 11 of 12 met de ovu stick
De eerste 3 waren licht positief, maar betekend nog geen eisprong.
toen op zondag ochtend 27 aug was die dus echt positief
mijn hubbie en ik waren al vanaf de vrijdag aan het klussen, en gewoon lekker iedere dag,hihihi
en meiden goed met de benen de lucht in he??dat is de truc
ik moest dus 11 sept ong worden, en normaal heb ik pas op de dag zelf ongie pijn, maar die had ik dus al   vanaf dinsdag en ik begon zere borsten te krijgen.en er verschenen blauwe aders op me borsten!1
ik dacht laat ik eens een testje wagen ,maar die was helaas neg.
op vrijdag was ik niet meer te houden en deed nog een testje daar kwam zoooooooon licht streepje dat ik echt heeeel goed moest kijken.
Dat was een midstream test van sensitest, de dag erna heb ik dipstick testen besteld
die met het blauwe handvat
en die gaf ook een super licht streepje( ik had er 6 besteld)
inmiddels is het streepje ook steeds donkerder geworden, heb nu nog 1 test over  hoezo onzeker!!!
vrijdag doe ik er nog een van clear blue voor in het plakboek

noe ik hoop dat ik jullie weer een beetje hoop heb kunnen geven, hier nog wat glitters:

************   ***************   ***************   **************** *************** *****************  
*************   *************************   ************************** *****************************

nou meiden veel succes met klussen
dikke kus van mij (prietje)

Terug
Bovenaan