SENSITEST

Ik heb de allergoedkoopste (ovulatietesten) van sensitest gebruikt. Na maanden proberen werd clear blue toch wel een beetje duur.
Prima testen hoor, ik heb ook de zwangerschapstest ervan gebruikt en die ligt hier nog steeds in de la voor in het plakboek van mijn dochter.
Succes, groetjes Mama v Isabel

Hoi hoi,

Ook ik heb goede ervaringen met Sensitest zw schapstesten. Heb er 6 besteld voor nog geen 15 euro. Wordt netjes en discreet gewoon door de brievenbus gegooid. Heb vandaag op mijn NOD een lichte streep getest en gister en eergister ook al, dus ik zou zeggen: bestellen! Nadeel: als je er 6 hebt, kun je dus echt niet wachten tot je NOD..hihi
Liefs muus.

Ik heb ze ook. Erg goedkoop, en makkelijk.

Heb er 6 besteld, het is dan wel lastig om te w88 met testen tot je NOD, want de testen zijn zo goedkoop dus wil ik direct na t klussen we testen . Kan niet natuurlijk, dus

doe ik het ook niet. We wachten rustig af!

groetjes!

waaaaaaaaah meiden, ik kom net van mijn tapasavond met wat vriendinnen en vandaag zijn mijn sensitesten per post binnen gekomen...... En morgen is mijn nod.Nou ik een testje doen, moet je bij deze wel 5 min wachten, zegt mijn vriend dat hij dus een heeeeel licht streepje ziet. Nou ik zag het amper, maar als ik hem bij het licht hou dan zie ik ook een heeeeeeeeeeeeeeel vaag streepje............. Maar zo v aag dat ik denk,is dat niet een voorgedrukte streep dan??? Dus ik nog een verpakking openmaken en die ook bij de lamp houden, maar dan zie je dus echt nix. Maar ja, die is ook niet vochtig, misschien is het een reactie daarop???? Nou nog 3 dagen wachten   en dan een volgende test doen, mij benieuwen

xxxx Rina

Terug
Bovenaan