Sensitest

A

Anoniem

Guest
Hallo,

ik wil zwangerschaps- en ovulatietesten kopen op sensitest.nl. Wie heeft hier ervaring mee? Welke zijn goed en voordelig  en welke moet ik absoluut niet kopen?

Groetjes, Bloempje 25

Hoi Bloempje,

Ik heb ook die beiden testen gekocht bij sensitest.nl
Ik heb alleen nog maar de ovaluatietesten gebruikt. Bij geeft bij mij alleen maar een heel licht streepje en heb nog niet positief getest, terwijl ik wel een eisprong gehad moet hebben.   Als ik nog niet zwanger ben, wil ik volgende maand een ander merk gaan proberen.
De zwangerschaptest heb ik nog niet gebruikt, die mag ik over 1,5 week gaan uitproberen . Ik geloof dat je die 6 dagen voor de NOD al kan gebruiken. Ben benieuwd........

Hoi Bloempje,

Ik heb ook de ovulatietesten (midstream) en zwangerschapstesten van Sensitest. Dit is ideaal, want je hoeft alleen het geld over te maken en de volgende dag heb je het in huis. Ik heb de zwangerschapstest 1x gebruikt, maar deze was negatief (dat klopte ook) maar hij is wel handig in gebruik. Ook de ovulatietesten heb ik deze maand voor de tweede keer gebruikt en ook ik krijg alleen een heel licht tweede streepje. Van deze maand weet ik zeker dat ik op tijd heb getest. De prijs hiervan is trouwens redelijk goedkoop.

Groetjes Blondje

Hoi,

Ik heb ook testen bij sensistest besteld! gaat supergoed.
De ovulatietesten, de zwangerschapdipsticks en de extrasensitive.... werkt allemaal prima hoor!
En idd lekker makkelijk, bestellen, betalen en volgende dag in huis!

Succes!

hallo alemaal,

ik heb ze ook daar besteld maar vind ze ook niet helemaal duidelijk moet ik eerlijk zeggen.......
ik kreeg ook regelmatig maar een licht streepje te zien,en 1 dag later ook terwijl ik echt ovulatie krampen kreeg!
ik had er zelf ook al een topic over geopend hier!
maar ook dus met de vraag dat als het raak is of je ovulatie test dan positief blijft?!
want mijn o.test was na 3dagen helemaal niet positief dus zit mezelf nu een beetje gek te maken dat het deze maand dus ook weer niet raak zal zijn....

ik gebruikte altijd de testen van www.testjezelf.nu wel duidelijk vond ik en erg goedkoop. en je kunt idd een ovutest als zwangerschapstest gebruiken...geeft hij aan dat je een eisprong hebt terwijl dit onmogelijk is, dan ben je vaak zwanger. maar corina, de test blijft niet positief hoor meteen na je eisprong ookal ben je zwanger, want dan heb je nog niet genoeg hormoon om de ovutest wederom positief te krijgen, das pas vanaf 1 week voor nod ong. en bij iedereen verschillend...probeer een ovutest een paar dagen voor nod eens dan weet je mischien meer...maar nu kan het nog alle kanten op. succes meiden!

liefs sweety, mama van justin en 15+ 3 dagen zwanger van ukkie 2!!

Hoi Corina,

Ditzelfde heb ik dus ook. Ik weet zeker dat ik een eisprong heb gehad (heb dit ook gevoelt) maar de test gaf het helemaal niet aan.
Ik heb alle testen bewaard en naast elkaar gelegd, ze zien er van iedere dag hetzelfde uit. 1 dikke streep en de 2de streep is heel licht te zien.
Erg onduidelijk dus, en maakt me ook onzeker.
Ben wel benieuwd hoe de zwangerschaptest werkt, die kun je dan eerder testen dan met de normale testen. maar dat kan ik pas over 1,5 week vertellen......

Bedankt voor jullie reacties!
Sweetje76, welke testen kocht jij van die site? Ik zie er meerdere opstaan. Kocht je daar ook ovulatietesten?

Groetjes, Bloempje25

Terug
Bovenaan