sensitesten weer te bestellen!!

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden,

de sensitesten waren een tijdje niet te bestellen, maar zag net dat ze weer voorradig zijn! jippie, net op tijd nog kunnen bestellen.gebruik sinds vorige maand ovu-testen om eisprong  in kaart te brengen(en om  te checken of  we wel goed aan het klussen zijn hihihihi)  Volgende week mijn uitgerekende vruchtbare dagen. Die van cb vorige maand gebruikt. Erg fijn ding alleen rete-duur. doe mij dus maar gewoon lekker de sensitest!

xxx Annette

hoi hoi,

je kunt ze bestellen op www.sensitest.nl

veel succes!

liefs Caro

en hielp het om je ovulatie mee te zoeken?
ik wil er ook aan beginnen, want we doen het nu nog om de dag, maar ik heb het id dat mjin mannetje een beetje wil gaan minderen, dat moet dan ook wel, want anders wordt het zo'n verplichting, en dat is ook niet leuk. nu is het nog fijn, maar dat wil ik ook zo houden

hoi hoi

bedankt voor je tip !!!!
ik heb ze direkt besteld...ben benieuwd !!!
volgende week is mijn NOD,dus ik hoop dat ik ze niet nodig heb !!!
maar we zijn al met ronde 11 bezig,dus ik ga er van uit dat het deze keer ook niet raak is !!!

xxxtam80

vorige maand dus de cb gebruikt en die gaf 14 dagen na mijn ongi duidelijk aan dat ik een ei had. Vind het zelf een zeker idee. Vooral om ook mijn mannetje niet uit te putten en de vrijpartijen een verplichting worden twee weken lang.
Ik ben positief over de testen. Deze maand dus voor het eerst sensitest proberen. Heb een pakket van 12 voor +- 13 euro ofzo besteld. De simpelste uitvoering heb ik dus besteld. Voor het geld kan ik het dus niet laten. Echt zo veel voordeliger dan die meuk bij de drogist.
succes meiden!!
'xxx

Hoi,

De testen op babybrabbel zijn nog goedkoper hoor!
En ze zijn ook goed, ik krijg duidelijk een 2e streepje te zien als m'n ei eraan komt.
Ik had 5 ovutesten en 3 zwangerschapstesten ( 4 dagen voor nod te gebruiken) incl verzendkosten voor 10,65.

groetjes Janu

Terug
Bovenaan