Sensormatje ter voorkoming wiegendood, nu volledig vergoed door Achmea

Hi juni mama's, ik ben een maart-mama maar wilde jullie deze tip niet onthouden ;-).

Hier even een tip voor (toekomstige) mama's die verzekerd zijn bij (zilveren kruis) Achmea. De verzekeraar vergoed nl nu tijdelijk de volledige aanschaf van een zgn nannycare. Kijk even op www.nannycare.nl voor meer info (ik had er nl nog nooit van gehoord maar werd erop gewezen door een vriendinnetje). Dit is een sensormatje voor de ademhaling van je baby, die je waarschuwt als deze niet goed is ter voorkoming van wiegendood.
Zlef ben ik aanvullend verzekerd bij FBTO, is ook een onderdeel van Achmea. Heb een mail moeten sturen ter goedkeuring, en dan krijg ik deze ook vergoed!

Heb er een goed gevoel bij, heb ik een Aerosleep matras en alle bijbehorende lakentjes van Aerosleep en deze sensormat eronder... maak zo gebruik van alle technieken ter voorkoming van wiegendood, vreselijk onderwerp maar wel realistisch denk ik!

Groeten, Joyce
.

Ik zou daar helemaal panisch van worden... En eerder gaan twijfelen aan de werking.
Das net als zo'n baby foon met camera... Niks voor mij.
Ik laat de deur op een kiertje en ga gewoon met regelmaat kijken zo went het kindje ook aan geluiden overdag en slaapt het uiteindelijk beter.
Maar wie weet zijn er wel a.s. moeders die het wat lijkt.

brrr mij niet gezien met zo'n ding! het schijnt dat ze ook vaak loos alarm geven dus zit je de hele tijd in de zenuwen! ook een babyfoon met cam. lijkt me vreselijk! wij hebben er niet eens een! je hoort je baby toch wel huilen of je moet zo'n megahuis hebben dat je regelmatig ver weg bent.. maar dat is hier niet het geval! en volgens mij kan je wiegendood daar niet helemaal mee voorkomen! ik ken mensen die een kindje verloren hebben door wiegendood en die vrouw had een paar minuten geleden nog in de kinderwagen gekeken, dus dat gaat echt supersnel...

Terug
Bovenaan