Sep, Sepp of Seb

Hoi allemaal,<br /><br />Wat vinden jullie van de naam Sepp, Sep of Seb? Leggen jullie de link naar September? <br />En welke schrijf wijze vinden jullie mooier bij Liv?<br /><br />Andere Ideeën zijn ook welkom ?<br /><br />

Ik vind Sep de leukste en vlotste versie ? Leuk bij Liv hoor! En nee ik leg geen link met september. Dat komt misschien omdat ik de naam 2x in mijn omgeving ken en het dus een heel normale naam vind.

Sep! Sepp met dubbel p heeft geen toegevoegde waarde, Seb met een b vind ik een beetje gek.

Ik leg niet direct de link met September, maar als je kindje ook in September geboren wordt zou ik het niet doen. Dan vind ik het wel een beetje gek.

Ik ken een May, geboren in Mei. En een Julie, geboren in Juli. Vind ik toch een beetje raar ofzo, ook al zijn het mooie namen.

Seb, van 'vroeger uit' wordt de naam volgens mij met een b geschreven. Maar Sep en Sepp zal wel hipper zijn tegenwoordig.
Wij hebben de naam Sebastian op nr 1 op ons lijstje staan, mocht ie afgekort worden naar Seb dan vinden we dat nog steeds erg leuk :)

Terug
Bovenaan